Παρατηρώ ότι στα χαρτογραφικά αποτελέσματα του σεναρίου ανάπτυξης δεν αποτυπώνεται μία από τις βασικότερες υποδομές υγείας του Δήμου, το Γενικό Νοσοκομείο Ιωαννίνων “Γ. Χατζηκώστα”, παρά το γεγονός ότι λειτουργεί ως κύριος πόλος παροχής πρωτοβάθμιας, δευτεροβάθμιας και σε ορισμένα πεδία τριτοβάθμιας φροντίδας για την ευρύτερη περιοχή. Επιπρόσθετα, η προτεινόμενη χωροθέτηση βιομηχανικής ζώνης με μέση και χαμηλή όχληση στην περιοχή της Μπάφρας — η οποία όπως φαίνεται περιβάλλεται από ζώνες γεωργικής γης και αρχαιολογικό οριοθετημένο χώρο — ενέχει κίνδυνο ασυμβατοτήτων. Σύμφωνα με διεθνή εργαλεία και πρότυπα χωροταξίας (π.χ. EU Spatial Planning) η γειτνίαση μεταξύ παραγωγικών δραστηριοτήτων και περιοχών υψηλής πολιτιστικής ή γεωργικής προστασίας πρέπει να προβλέπεται με buffer zones ή περιορισμούς όχλησης, ώστε να αποφεύγονται επιπτώσεις στο περιβάλλον, στο πολιτιστικό απόθεμα και στη βιώσιμη παραγωγή τροφίμων. Τέλος, όσον αφορά στο σχεδιασμό του σταθμού τραμ, η διεθνής βιβλιογραφία στον τομέα των συγκοινωνιών και του πολεοδομικού σχεδιασμού (π.χ. Transit Oriented Development, New Urbanism, μελέτες του ΙΤDP, UITP) προκρίνει τη χωροθέτηση τέτοιων σταθμών σε σημεία με υψηλή πυκνότητα χρήσεων και πληθυσμού ‒ στο κέντρο της πόλης ή κοντά σε βασικούς πόλους δραστηριοτήτων ‒ ώστε να επιτευχθεί οικονομική βιωσιμότητα, προσβασιμότητα με δημόσιες συγκοινωνίες, και μικρότερη ανάγκη μετακινήσεων με ΙΧ.