Η πολεοδομική μελέτη της επέκτασης στη περιοχή της Ν. Χηλής όπου ζητείται να χωροθετηθεί το ΚΤΕΛ Ν. Έβρου Α.Ε. έχει ολοκληρωθεί από την δ/νση Πολεοδομικού σχεδιασμού του ΥΠΕΚΑ και εκδόθηκε η απόφαση του ΣΤΕ ως και η έκδοση του Προεδρικού Διατάγματος, προσδιορίζοντας το ΚΤΕΛ ανατολικά.
Οι λόγοι που καθόρισαν την άνω θέση οριστικά είναι:
Α) Η εγκατάσταση ανατολικά αποτελεί λειτουργία υπερτοπικής σημασίας, μ’ όλα τα Μ.Μ.Μ συγκεντρωμένα ανατολικά.
Το ΚΤΕΛ έχει ιδιοκτησία ανατολικά η οποία με την μίσθωση από την ΓΕΑΟΣΕ επιπλέον τμήματος γης, μέχρι να φιλοξενήσει το ΚΤΕΛ.
Β) Καθορίσθηκαν στην Ν. Χηλή οι χρήσεις Τουρισμός – Αναψυχή.
Δ) Σύμφωνα με το Σύνταγμα αρθρ. 24 « Η χωροταξική αναδιάρθρωση της χώρας, η διαμόρφωση κ’ ανάπτυξη, η πολεοδόμηση και η επέκταση των πόλεων υπάγεται στον έλεγχο του κράτους με σκοπό της εξυπηρέτηση της λειτουργικότητας των οικισμών και την εξασφάλιση των καλύτερων δυνατών τρόπου διαβίωσης, με τεχνικές επιλογές και σταθμίσεις σύμφωνα με τους κανόνες της επιστήμης.
Ε) Η χρήση γης στη Ν. Χηλή (στην ιδιοκτησία του ΚΤΕΛ) είναι Τουρισμός – Αναψυχή ΜΕ ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΤΩΝ ΧΡΗΣΕΩΝ ΜΑΖΙΚΗΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ, όπου ανήκει και η εγκατάσταση ΚΤΕΛ.
Ζ) Στο Γ.Π.Σ. το δίκτυο όλων των μεταφορών της πόλης της Αλεξανδρούπολης προβλέπονται στο ανατολικό τμήμα της πόλης.
Η διοίκηση του ΚΤΕΛ και η σημερινή δημοτική Αρχή δεν έχουν λάβει υπόψιν όλα τα ανωτέρω και αγνόησαν πλήρως την ολοκλήρωση του φακέλου που εμπεριείχε δεκάδες αποφάσεων για την λειτουργία του ΚΤΕΛ ανατολικά, ενώ απέμενε μια απλή κατάθεση από το ΚΤΕΛ για την έγκριση από την ΓΑΙΟΣΕ και το αρμόδιο Υπουργείο Υποδομών και Δικτύων, στοχεύοντας στην ίδρυση του ΚΤΕΛ δυτικά, ενώ τα Γ.Π.Σ. του1987 και το 1999 ως και το Π.Δ. του 2016 καθορίζουν απόλυτα την εγκατάσταση Μ.Μ.Μ με ολοκάθαρη απόφαση του ΣΤΕ περί εξαίρεσης ΚΤΕΛ δυτικά, οριζομένου τούτου αποκλειστικά Ανατολικά για 12 συγκεκριμένους λόγους παραμένουν ισχυροί και ακλόνητοι, προκειμένου να ικανοποιηθούν οι απαιτήσεις του ΚΤΕΛ για αξιοποίηση του ακινήτου τους δυτικά, κόντρα στην νομιμότητα την επιστήμη και τα συμφέροντα των δημοτών.
Ενώ λοιπόν η ολοκλήρωση και η έγκριση του Γ.Π.Σ. Αλεξανδρούπολης μεταξύ άλλων απαιτεί την συμμόρφωση του Δήμου και στη διόρθωση της μελέτης τηρώντας τον Νόμο βάσει του υπ’ αριθ8322/7-3-2023 εγγράφου της αρμόδιας Περιφέρειας ο κος Δήμαρχος αρνείται προς τούτο, αγνοώντας τα συμφέροντα των πολιτών, χάριν των ιδιωτικών συμφερόντων των ιδιοκτητών του ΚΤΕΛ.
Απευθυνόμαστε στον κο Δήμαρχο που βαδίζει εντελώς λάθος δρόμο ν’ αντιληφθεί επιτέλους ότι εκατοντάδες ιδιοκτήτες στην περιοχή της επέκτασης της Ν. Χηλής όπου προσπαθεί να επιβάλλει την ίδρυση ΚΤΕΛ, ότι εμείς επενδύσαμε τόσα χρόνια εκεί γνωρίζοντας ότι το Γ.Π.Σ. βάσει και της απόφασης του ΣΤΕ περί εξαιρέσεως ίδρυσης Μ.Μ.Μ. ( άρα και ΚΤΕΛ) απαγορεύει την ίδρυση ΚΤΕΛ, κι’ αν συμβεί καταρρίπτεται η νομιμότητα, αποδεικνύεται η παντοδυναμία ιδιοκτητών συλλογικοτήτων κόντρα στους πολίτες και την νομιμότητα, θα έχουμε συγκέντρωση χρήσεων καθόσον μια γραμμή χωρίζει την περιοχή με χρήση γης αποκλειστική κατοικία, με εντάσεις στην περιοχή από την συμμόρφωση που θα δημιουργηθεί από την συγκέντρωση 100 λεωφορείων καθημερινά στο σημείο αυτό, κίνηση τους καλοκαιρινούς μήνες στα παραθεριστικά θέρετρα προς Μάκρη, κίνηση προς το νοσοκομείο με ιδιωτικά μέσα και νοσοκομειακά, δηλ. ένα αλαλούμ, ενώ η χωροθέτηση υπάρχει ανατολικά μ’ όλες τις άδειες προς έγκριση και σύμφωνα με τους κανόνες της επιστήμης, ώστε το ΚΤΕΛ μαζί μ’ όλα τα υφιστάμενα Μ.Μ.Μ ν’ αποτελέσει κόμβο συγκοινωνιακό, προς όφελος των πολιτών και της πόλης και όχι των ιδιωτικών συμφερόντων της συντεχνίας των ιδιοκτητών λεωφορείων του ΚΤΕΛ.
Κύριε Δήμαρχε, με όλο τον σεβασμό στο πρόσωπό σας σας καλούμε να καταλάβετε ότι η θέση σας είναι στο πλευρό των δημοτών και της πόλης και ως εκ τούτου να πράξετε τα δέοντα. Με τιμη Αναστασια Δημητριαδου PT -Msc_NDT_Bobath