ΤΠΣ ΔΗΜΟΥ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ

Δημοτικές Ενότητες: ΔΕ ΑΙΓΕΙΡΑΣ,ΔΕ ΑΙΓΙΟΥ,ΔΕ ΑΚΡΑΤΑΣ,ΔΕ ΔΙΑΚΟΠΤΟΥ,ΔΕ ΕΡΙΝΕΟΥ,ΔΕ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΙΑΣ

Γραφικό Αποκεντρωμένης Περιοχής
ΟΔΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΛΑΦΗ, ΚΟΥΛΟΥΡΑ (διάνοιξη οδού διαφυγής για λόγους ασφαλείας)

Στην οδό Κωνσταντίνου Λάφη στη περιοχή της Κουλούρας, υπάρχει σημαντικό χωροταξικό πρόβλημα που είναι αναγκαίο να διευθετηθεί για λόγους ασφαλείας των κατοίκων και των διερχόμενων πολιτών της περιοχής, με το σχετικό εν αναμονή ΤΠΣ.
Επισυνάπτεται σκαρίφημα από το google earth προς κατανόηση της αναγκαιότητας της περίπτωσης.

Αρχή της οδού, θεωρείται η συμβολή της με την οδό Ταξιαρχών.
Επίσης είναι αριθμημένα τα κτίσματα, που εξυπηρετεί η συγκεκριμένη οδός.
Από την αρχή λοιπόν έως και την ιδιοκτησία (5) περίπου, η οδός είναι ασφαλτοστρωμένη. Στη συνέχεια είναι τσιμεντοστρωμένη έως και την ιδιοκτησία (10) περίπου.
Η οδός είναι ΑΔΙΕΞΟΔΟΣ και έχει πλάτος 3,00 – 3,50 μέτρα σε όλο το μήκος της καθώς και στα αδιέξοδα παρακλάδια της. Εξυπηρετεί όπως φαίνεται και από το σκαρίφημα ΔΩΔΕΚΑ κτίσματα, εκ των οποίων τα ΔΕΚΑ αποτελούν ΜΟΝΙΜΕΣ ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ. Επιπλέον εξυπηρετεί τη διέλευση των ιδιοκτητών που κατέχουν αγροτεμάχια στη περιοχή καθώς και των επισκεπτών τους.
Λόγω του μικρού πλάτους της οδού η κίνηση είναι αδύνατη για δύο διερχόμενα αντιθέτως οχήματα, με αποτέλεσμα να δημιουργείται συνεχώς μποτιλιάρισμα στη περιοχή και τα οχήματα να αναγκάζονται συνεχώς να κάνουν όπισθεν σε μεγάλο μήκος, μέχρι να βρεθεί κάποιο πλάτωμα.
Επίσης αν ξεμείνει ένα όχημα επί της οδού, ΕΓΚΛΩΒΙΖΟΝΤΑΙ ΟΛΟΙ εντός της περιοχής, δίχως να μπορούν να διαφύγουν και είναι αδύνατη η διέλευση κάποιου ασθενοφόρου ή πυροσβεστικού οχήματος σε περίπτωση ανάγκης. (παρόμοια περίπτωση με ΜΑΤΙ).

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗ ΛΥΣΗ :
Πλησίον της ιδιοκτησίας (7) υπάρχει διασταύρωση η οποία παντού καταλήγει πάλι σε αδιέξοδα.
Στο ανάντι τμήμα της διασταύρωσης αυτής (προς την οδό Ταξιαρχών), υπάρχει αγροτική οδός πλάτους 2,50μ περίπου μέχρι το σημείο (Α).
Από το σημείο αυτό (Α), μέχρι τα σημεία (Β) και (Γ) όπου καταλήγουμε πάλι στην οδό Ταξιαρχών, (και στην αρχή της Κωνσταντίνου Λάφη), υπάρχει μονοπάτι ενός μέτρου περίπου, όπου διέρχεται και ο κεντρικός υδραύλακας της περιοχής.
Άρα η διαδρομή αυτή (από τη διασταύρωση έως και το σημείο Γ) αποτελεί μια δίοδο, όπου οδηγεί και πάλι στο κεντρικό δρόμο.
Αν γίνει μια διαπλάτυνση της υφιστάμενης αυτής διόδου, έστω και σε συνολικό πλάτος μονής κατεύθυνσης, θα υπάρχει εκτόνωση της κυκλοφορίας προς το κεντρικό δρόμο και εναλλακτική οδό διαφυγής σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης, χωρίς να θίγονται σημαντικά οι γειτνιάζουσες ιδιοκτησίες.
Το εν λόγω ζήτημα προέχει να επιλυθεί, ώστε να αποσυμφορήσει το κυκλοφοριακό πρόβλημα της περιοχής ειδικά κατά τις ώρες αιχμής , αλλά κυρίως γιατί το αδιέξοδο αυτό, είναι πολύ επικίνδυνο για όλους.