Καλησπερα . Θεωρώ οτι για την πλειοψηφία τον δημοτων στην μυρινα το καλυτερο και πιο δικαιο σεναριο για τον πολεοδομικο σχεδιασμο της περιοχης ειναι το ακολουθο. Η επεκταση του πολεοδομικου σχεδιασμου οφειλει να γινει παραλληλα με τον κεντρικο/περιφερειακο δρομο (Μυρινας, αεροδρομειου ). Περιπου ως το υψος της παλαιας ΔΕΗ, στο σημειο που ενωνεται ο ανωθεν δρομος με τον δευτερο περιφερειακο δρομο που οδηγει στο λιμανι της μυρινας. Στον περιφερειακο δρομο Μυρινας / αεροδρομιου ως το υψος της παλαιας ΔΕΗ, υπαρχουν σπιτια αλλα και διαφορα μαγαζια. Επισεις πολλοι συμπολιτες μας εχουν αγορασει οικοπεδα για να χτισουν καποιο σπιτι στο μελλον. Για αυτο τον λογο θεωρω οτι στην συγκεκριμενη περιοχη πρεπει να γινει μια πολεοδομικη ζωνη που θα επιτρεπει την κατασκευη μονο σπιτιων και οχι μαγαζιων. Αντιθετα πιστευω οτι ο δευτερος περιφερειακος δρομος που οδηγει στο λιμανι της μυρινας ειναι ο ιδανικος για να γινει μια πολεοδομικη ζωνη μονο για μαγαζια. Η περιοχη στης αμυγδαλιες πρεπει επισεις να ενταχθει στον νεο πολεοδομικο σχεδιασμο και ο δρομος που αρχιζει απο την ταξιαρχια (στρατοπεδο κουντουριωτη )και διασχιζει ολο τον καμπο της μυρινας ( περιοχη αμυγδαλιες ) πρεπει να χαρακτηριστει δημοτικος. Η περιοχη πλεον ειναι οικισμος και πρεπει να γινουν οι αναλογες προσαρμογες και βελτιωσεις που απαιτουνται. Για τα οικοπεδα εκτος σχεδιου πολεως, τεσσαρων στρεμματων πιστευω οτι ολοι οι αγροτικοι δρομοι γυρω απο την μυρινα πρεπει να αναγνωριστουν σαν δημοτικοι. Διαφορετικα πολλοι δημοτες θα καταστραφουν οικονομικα. Σε αυτη την περιπτωση θα μιλαμε για ενα κοινωνικο εγκλημα. Ευχαριστω.