Η Γ. Παπανδρεου ο σημαντικοτερος κεντρικος δρομος του Δασους Χαιδαριου παρουσιαζει εντονα προβληματα προσβασιμοτητας ασφαλειας και θεσεων παρκινγκ. Ειδικα στο τμημα της απο Ηρωων Πολυτεχνειου μεχρι την οδο Μανης ενω ειναι δρομος διπλης κυκλοφοριας με μια λωριδα ανα κατεθυνση στην καθοδο παρκαρουν αυτοκινητα με αποτελεσμα να καθιστα αδυνατη την διελευση οχηματων εντος του οριου του επιτρεπτου οδοστρωματος με υπαρχουσα διπλη συνεχομενη περιοριστικη διαγραμμιση επαυτου. Η αρχικη μελετη του ΑΣΔΑ, που ηταν και ορθη , προεβλεπε μια λωριδα ανοδου και μια λωριδα θεσεων παρκινγκ , με την διοχετευση της καθοδου στην οδο Μανης και στην οδο Σωκρατους Η σημερινη τροποποιημενη και υλοποιημενη εφαρμογη με διπλη κυκλοφορια δεν βρισκεται στα αρχεια του Δημου μετα απο σχετικη ερευνα
Επισης ο εντονος κυκλοφοριακος φορτος της Γ Παπανρεου προς την Λ. Αθηνων ειναι δυνατον να μειωθει σε πολυ μεγαλο βαθμο απο την διανοιξη της παρανομης νησιδας στην συμβολη της οδου 25 Μαρτιου και Λ Αθηνων , που η υλοποιηση της στην περιοδο των ολυμπιακων αγωνων δεν εχει εγκριθει και καταχωρηθει στα αρχεια του δημου και που ο συγκεκριμενος κεντροβαρικος κομβος ειχε προβλεφθει απο το 1955 με την ενταξη του σχεδιου πολης της περιοχης και υλοποιηθηκε αργοτερα και με την μετεπειτα αδρανοποιηση κατα την εποχη των ολυμπιακων αγωνων.