ΤΠΣ ΔΗΜΟΥ ΠΕΛΛΑΣ

Δημοτικές Ενότητες: ΔΕ ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ,ΔΕ ΚΡΥΑΣ ΒΡΥΣΗΣ,ΔΕ ΚΥΡΡΟΥ,ΔΕ ΜΕΓΑΛΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ,ΔΕ ΠΕΛΛΑΣ

Γραφικό Αστικής Περιοχής
ΤΠΣ ΔΗΜΟΥ ΠΕΛΛΑΣ
ΕΝΣΤΑΣΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΣΕΝΑΡΙΑ

Η περιοχή νότια της νέας χάραξης της νέας Εθνικής Οδού Θεσσαλονίκης – Έδεσσας είναι η ιδανικότερη περιοχή που σύμφωνα με το ισχύων ΓΠΣ είναι περιοχή ανάπτυξης παραγωγικών δραστηριοτήτων μέσης και υψηλής όχλησης . Η νέα χάραξη δεν αποτυπώνεται σε κανέναν χάρτη των σεναρίων . Υπάρχουν υποδομές δρόμοι σε πολύ καλή κατάσταση και ασφαλτοστρωμένοι που εξυπηρετούν τις υπάρχουσες και μελλοντικές επιχειρήσεις . Π.χ. Εφάπτεται στους δρόμους (ασφαλτοστρωμένους) Γιαννιτσών - Αλεξάνδρειας , Παραλίμνης με την Οδό Γιαννιτσών Αλεξάνδρειας και Παραλίμνης Γιαννιτσών καθώς και άλλων δρόμων. Υπάρχουν επιχειρήσεις που εγκαταστάθηκαν βάσει αυτής της χρήσης γης και έχουν δημιουργήσεις υποδομές όπως ύδρευση παροχές ρεύματος τηλεπικοινωνίες κλπ . Η έκταση είναι από πλευράς ποιότητας εδαφών φτωχή και όχι αποδοτική σε σχέση με τα εδάφη που προτείνονται κυρίως στο σενάριο 3 που είναι αποδοτικά βόρεια και πάνω από την παλαιά εθνική Οδό Θεσσαλονίκης Έδεσσας . Εφάπτεται στον μελλοντικό ανισόπεδο κόμβο που προβλέπεται να κατασκευαστεί στο ύψος του βιολογικού των Γιαννιτσών και που δίνει την άμεση κυκλοφοριακή σύνδεση με τον δρόμο από τα Γιαννιτσά προς την Εγνατία Οδό την Αλεξάνδρεια , Αθήνα την Βέροια και φυσικά την Θεσσαλονίκη την Έδεσσα και τον υπόλοιπο νομό καθώς και με τα Γιαννιτσά . Βρίσκεται πολύ κοντά στην νέα σύγχρονη εγκατάσταση της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας που σημαίνει την άμεση επέμβαση σε περίπτωση πυρκαγιάς στις επιχειρήσεις , και δίπλα στον βιολογικό . Αυτά τα πλεονεκτήματα και τα κριτήρια δεν τα πληρούν τα σενάρια 2 και 3 . Το βόρειο τμήμα πάνω από την παλαιά και τη νέα εθνική Οδό ελέγχεται από την αρχαιολογία άρα εκεί δεν πρόκειται να δημιουργηθούνε βιοτεχνίες και βιομηχανίες . Δεδομένου ότι δεν έχει λάβει γνώση σχεδόν κανένας για το ΤΠΣ και γίνανε όλα σχεδόν μέσα στον Αύγουστο μήνα χωρίς να ειδοποιηθεί κανείς , ποιος θα αποζημιώσει τις υπάρχουσες δεκάδες επιχειρήσεις που εγκαταστάθηκαν σύμφωνα με την ισχύουσα χρήση γης και λειτουργούνε νότια της νέας χάραξης της νέας Εθνικής Οδού Θεσ/νικης – Έδεσσας ; Και ποιος θα πάρει την ευθύνη για την αποβιομηχάνιση των Γιαννιτσών ;