Στις προτάσεις που αναπτύχθηκαν για τα μέσα σταθερής τροχιάς, διαπιστώνουμε ότι περιλαμβάνονται τόσο μια γραμμή μετρό όσο και μια γραμμή τραμ για την Καλλιθέα.
Όμως βλέπουμε ότι η γραμμή μετρό διέρχεται από το ανατολικό όριο της πόλης, κάτι που σε συνδυασμό με την υφιστάμενη γραμμή του ηλεκτρικού που διαθέτει δύο σταθμούς στο βορειοδυτικό όριο της πόλης, ουσιαστικά αφήνει ακάλυπτη την πόλη χωρίς να εξυπηρετεί τους κατοίκους αλλά και την αγορά.
Λαμβάνοντας δεδομένο ότι οι προτεινόμενοι σταθμοί δεν θα εξυπηρετούν την πεζή μετάβαση παρά μόνο σε ένα ποσοστό 10-15% της πόλης, συνεπώς η μετάβαση στο μετρό θα απαιτεί τη χρήση Ι.Χ. για την πρόσβαση στην εγγύς περιοχή των σταθμών.
Αυτό είναι απολύτως άτοπο, διότι η Καλλιθέα είναι ήδη κορεσμένη από θέσεις στάθμευσης σε ποσοστό 90% των οδών της. Ενώ στην περιοχή των νέων σταθμών υπάρχει τεράστια έλλειψη θέσεων, η οποία μάλιστα έχει καταγραφεί και από μελέτη του ΕΜΠ.
Συνεπώς, είναι αδιανόητο να θεωρείται ότι οι σταθμοί αυτοί θα εξυπηρετήσουν την πόλη.
Αντίθετα, αν η διέλευση γίνει από την οδό Θησέως, εξυπηρετούνται χωρίς χρήση Ι.Χ. σχεδόν το 80% της πόλης, με ταυτόχρονη τόνωση της αγοράς.