Το μεγαλύτερο μέρος της πόλης καλύπτεται σήμερα από χρήσεις κατοικίας. Σε αυτές έχει παρεισφρήσει, μεταξύ άλλων, και η χρήση Airbnb ουσιαστικά δηλαδή μια τουριστική χρήση.
Αυτό θα είχε μικρή σημασία αν παρέμενε διάσπαρτη και κατακερματισμένη, αφού θα είχε περιορισμένη επιρροή στην πόλη. Παρατηρώ όμως πως το τελευταίο διάστημα τόσο μεγάλα κτίρια της πόλης όσο και παλιές πολυκατοικίες μετατρέπονται εξ ολοκλήρου σε διαμερίσματα Airbnb.
Δημιουργούνται δηλαδή κτίρια με 30 ή 40 διαμερίσματα, 20 έως 40 τετραγωνικών μέτρων, που δεν έχουν ούτε καν το 1/10 των απαιτούμενων θέσεων στάθμευσης. Αυτό θα δημιουργήσει ακόμα μεγαλύτερο πρόβλημα στον υπερκορεσμό οχημάτων της πόλης.
Ακόμα όμως κι αν θεωρήσουμε αυτό το ζήτημα δευτερεύον, σίγουρα δεν μπορούμε να αγνοήσουμε ότι ουσιαστικά δημιουργούμε μικρά ξενοδοχειακά συγκροτήματα εντός περιοχών κατοικίας χωρίς να μπορεί κάτι τέτοιο να υποστηριχθεί από την ήδη κορεσμένη και πυκνοκατοικημένη πόλη.
Ουσιαστικά, η πόλη αποκτά ανεξέλεγκτη στροφή προς μια συγκεκριμένη ειδική ξενοδοχειακή-τουριστική χρήση.
Προτείνω την απαγόρευση δημιουργίας διαμερισμάτων βραχυχρόνιας μίσθωσης στον υπερκορεσμένο Δήμο Καλλιθέας.