Αντίγράφω τα 4 σχόλια του χρήστη με τίτλο "Διαμορφώνοντας την Λυκόβρυση-Πεύκη μέσα από το Τ.Π.Σ.", επιδιώκοντας να τονίσουμε τη σημασία τους, καθώς και να επιβεβαιώσουμε την ορθότητά τους και τη βαρύτητά τους στον σχεδιασμό σας:
1. Ο.Τ. 420 (Πεύκη): Το Ο.Τ. 420, που περικλείεται από τις οδούς Αγίας Παρασκευής, Κωνσταντινουπόλεως, Βασιλείου Βουλγαροκτόνου και Πόντου, θα έπρεπε να χαρακτηριστεί ως Ελεύθερος Χώρος και Αστικό Πράσινο αντί για Αμιγή Κατοικία. Ο Δήμος το διεκδικεί εδώ και χρόνια για κοινωφελή χρήση, ενώ υπάρχει και σχετική απόφαση Δημοτικού Συμβουλίου υπέρ αυτής της προοπτικής.
2. Ο.Τ. 31 και Ο.Τ. 29 (Λυκόβρυση): Το τμήμα του Ο.Τ. 31, στη συμβολή των οδών Αγίας Παρασκευής και Λάμπρου Κατσώνη, έχει αποφασιστεί από το Δημοτικό Συμβούλιο να χαρακτηριστεί ως χώρος Εκπαίδευσης, μαζί με το Ο.Τ. 29. Η μελέτη θεωρούμε ότι οφείλει να ευθυγραμμιστεί με αυτήν την απόφαση και να αντικαταστήσει τη χρήση Κατοικίας που αναφέρεται σε όλα τα σενάρια.
3. Ζώνη επέκτασης Λεωφόρου Κύμης: Το τμήμα που θα κατασκευαστεί με τη μέθοδο Cut & Cover, από το βόρειο τμήμα του δάσους Κάσδαγλη έως το οριοθετημένο ρέμα της Πύρνας, πρέπει να οριστεί σαφώς ως Ελεύθερος Χώρος και Αστικό Πράσινο αντί για Αμιγή και Γενική Κατοικία. Όραμα των πολιτών είναι η δημιουργία μιας ενιαίας διαδρομής περιπάτου, άθλησης και αναψυχής, που θα συνδέει τους πράσινους χώρους της πόλης μας με το ρέμα της Πύρνας. Ο πολεοδομικός σχεδιασμός πρέπει να κινηθεί προς αυτήν την κατεύθυνση, ενσωματώνοντας μια σαφή περιγραφή αυτού του στόχου.
4. Ο.Τ. 64 (Λυκόβρυση): Το Ο.Τ. 64, στη συμβολή της Λεωφόρου Σοφοκλή Βενιζέλου και της οδού Λυκοβρύσεως, έχει αποφασιστεί από το Δημοτικό Συμβούλιο να χρησιμοποιηθεί για Κοινωφελείς Λειτουργίες/Κοινωνική Πρόνοια, με βασικό στόχο την ανέγερση Κέντρου Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας, σε συνδυασμό με υπόγειο χώρο στάθμευσης. Η απόφαση αυτή αντικατοπτρίζει την ανάγκη της πόλης για αναβαθμισμένες κοινωνικές υποδομές. Η επιλογή της μελέτης να διατηρήσει τη χρήση του οικοπέδου ως Εμπορικό Κέντρο με υπαίθριο πάρκινγκ είναι λανθασμένη και δεν συνάδει με τις πραγματικές ανάγκες της περιοχής. Επιπλέον, το οικόπεδο αποκτήθηκε από τον Δήμο με σημαντικό κόστος, τουλάχιστον 1,2 εκατομμυρίων ευρώ, και προοριζόταν για την κάλυψη ουσιαστικών κοινωνικών και υγειονομικών αναγκών, όχι για να μετατραπεί απλώς σε χώρο στάθμευσης.