ΤΠΣ ΔΗΜΟΥ ΜΟΣΧΑΤΟΥ - ΤΑΥΡΟΥ

Δημοτικές Ενότητες: ΔΕ ΜΟΣΧΑΤΟΥ,ΔΕ ΤΑΥΡΟΥ

Γραφικό Πόλης Αθηνών
Κυκλοφοριακή οργάνωση και κλιματική αλλαγή

Παρά την αλλαγή των συνθηκών, εδώ και 25 χρόνια, το Μοσχάτο, απο τις ρυθμίσεις των έργων του Κηφισού, έχει ακόμη 5 οδικές αρτηρίες πλήρους προτεραιότητας. Καποδιστρίου, Πλάτωνος, Αργοστολίου (!), Χρυσοστόμου Σμύρνης και Μακρυγιάννη. Αποτέλεσμα, πληθώρα, διαχρονικά, τροχαίων ατυχημάτων.
Μέσο μαζικής μεταφοράς, κινούμενο επι της Κοραή (π.χ.) έχει στοπ προς την Αργοστολίου ακόμη. Μια ρύθμιση περίεργη και χωρίς λογική.
Επίσης και Κωνσταντινουπόλεως με Κανάρη. Το λεωφορείο σταματά στην Κανάρη, που παλαιότερα μέσω γέφυρας συνέδεε το Μοσχάτο με Νέο Φάληρο!.
Μείωση του οδοστρώματος κατα ένα αυτοκίνητο φάρδος, αυξάνοντας το πεζοδρόμιο στις δυο πλευρές σε δρόμους με μικρό έως καθόλου πεζοδρόμιο, παράλληλα με υπογειοποίηση των καλωδίων.
Κίνητρα και αντικίνητρα, ώστε όλες οι πρασιές να δημιουργήσουν μια τουλάχιστον θέση παρκινγκ σε μονοκατοικίες.
Σταδιακή πεζοδρόμηση της Μακρυγιάννη μέχρι τον κόμβο με Σολωμού τουλάχιστον, δημιουργώντας μόνο μια λωρίδα ύπιας κυκλοφορίας αρχικά.
Σε δεύτερο στάδιο αμφίδρομη κυκλοφορία της Χρ. Σμύρνης απο την γέφυρα έως την Λάμπρου Κατσώνη και πλήρη πεζοδρόμηση της Μακρυγιάννη έως Λάμπρου Κατσώνη,
Ανάταση δρόμου σε διασταυρώσεις στο ύψος του πεζοδρομίου για μείωση ταχύτητας και ασφάλεια του πεζού.
Επέκταση των πεζοδρομίων στα 15 μέτρα απο διασταυρώσεις της πλευράς που χρειάζεται ορατότητα διερχομένου οχήματος, ώστε να αποτρέπεται η στάθμευση ακόμη και πάνω στην διασταύρωση η στο φανάρι.

Και, τελικά, να μην επιτραπεί η εκτροπή μέρους του Ιλισού προς Κηφισό, του οποίου η υδραυλική μελέτη βασίστηκε σε μελέτη δεκαετίας του 80, και ήδη η χωρητικότητα είναι οριακή, και σε ακραίο συμβάν θα έχουμε υπερχείλιση.
Προσθέτοντας και το φράγμα της παραλιακής, για το οποίο έχουμε συλλογική ευθύνη όλοι διαχρονικά, και ειδικά οι τοπικές αρχές, το Μοσχάτο είναι σε ζώνη πολύ υψηλού κινδύνου.