προβληματικά σενάρια...
Απο τα Βασικά στοιχεία του Δήμου έως την η παρουσίαση των εναλλακτκών σεναρίων , οι ελλείψεις για τα σημαντικά σημεία της πόληςόπως και οι ελάχιστες προτάσεις για βελτιστοποίηση βιωσιμης κινητικοτητας και αύξηση πρασίνου προς όφελος της ποιοτητας ζωης των κατοικων . 1. Από τον ιστορικό δρόμο της οδού Καραϊσκάκη ομόφωνα, με τις αποφάσεις του δημοτικού συμβουλίου 309/75 και 656/99, έχει χαρακτηριστεί πεζόδρομος και ειναι Τοπόσημο (καμια αναφορα σρα Σχεδια ) και έχει κηρυχθεί διατηρητέο μνημείο της πόλης. Μέχρι το περιαστικό πάρκο Νεολαίας (καμία ανναφορα στις εκτατικες χρησεις γης) και την συντομη αναφορά στη Μονή Δαφνίου η οποία από το 1990 αποτελεί μνημείο παγκόσμιας κληρονομιάς της UNESCO. 2. Η επιλεκτική αναφορα και προταση για πολεοδομησεις χώρων οπως τα δυο ψυχιατρικα νοσοκομεία που ανακουφίζουν την πόλη από την ασφυκτική πολεοδομική πυκνότητα ενω ολες οι πολεδομικες ενοτητες παρουσιάζονται (ως υποβαθμιισμένα και συμφωνα με την η δικη σας εκτιμηση συγκεκριμεναγια τους χωρους Πρασίνου : "Η αναλογία τετραγωνικών πρασίνου ανά κάτοικο στην ΔΕ Χαϊδαρίου (με βάση τον πληθυσμό του 2021) θεωρείται χαμηλή.".ΨΕΥΔΟΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΧΑΪΔΑΡΙΟΥ" αναφέρουν οι μελετητές τους οικισμους ΧΑΙΔΑΡΙΟΝ και ΣΚΑΡΑΜΑΓΚΑ και ουδεμία πρόταση εφικτή για την ενοποίηση των αληθινών οικισμών τα οποία διχοτομούνται απο τις δυο λεωφορους. Γιατί η απλή αναφορα για υπογειοποήση της λεωφορου Αθηνών χωρίς να παρουσιάζονται μελετες και σχεδια ολοκληρωμένης ανάπλασης και κοστολογημένης μελέτης είναι απλα ευχολόγια. Την ιδι α στιγμή ουδεμία αναφορά στα σχεδια αστικης προσβασιμότητας τα οποια εχουν παραδοθει στο δημο αλλα δεν υπάρχει καμία δημοσιοποίηση..Ποιά είναι τα σχέδια ; ποιες ειναι οι κυκλοφοριακές μελέτες και μελέτες προσβασιμότητας όπως το ισχύον θεσμικο πλαισιο ορίζει για την ηπια κινητικοτητα και τη Προσβασιμότητα αλλά και την Μετακίνηση του συνολου των κατοίκων. Το 83,43% απασχολουμενων σύμφωνα μ ετη μελετη στον τριτογενη τομέα , πως μετακινούνται προς χωρους εργασίας; Με ασφάλεια και συντομία όταν δεν υπαρχει ΜΕΤΡΟ στη πόλη και προτεινεται η διασυνδεση με δημοτικη συγκοινωνία; Δηλαδη το αποκομμένο Χαϊδάρι μονο με ιδιωτικα οχηματα να εξυπηρετούνται οι κατοικοι για μεταβαση στις ομορες πολεις ή και πιο μακρινές; ..Το 2024 η μονη πολη στη Δυτικη Αθηνα η οποια δεν εχει προσβαση εντος των οικισμων με υπογειο σιδηροδρομο και περιαστικό είναι το Χαϊδάρι.(Ο ΣΤΑΘΜΟς μετρο ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΝΑ είναι στα ορια της πολης ). Ποληδηλατοδρομοι εντος της πόλης; 3. η χωροθέτηση βιομηχανικής ζώνης στο Σκαραμαγκά σε συνδυασμό μετη λειτουργία των Ναυπηγείων με εγκαταστασεις SEVESO (EKO) πως συνδυαζεται με χαμηλής και μέσης όχλησης μεταφορά των επαγγελματκων δραστηριοτήτων από τη λεωφορο αθηνώνκαι τον οικιστικό ιστό; Θα χωροθετηθεί ΒΙΠΕ σε προστατευομενο δασικό χώρο του ορους Αιγαλεω; Αναμένουμε τις απαντήσεις του Υπουργείου και ελπίζουμε να είναι πιο προσεκτικοί στις διατυπώσεις , από τη σύμβαση: ΣΥΜΒΑΣΗ ΕΚΠΟΝΗΣΗΣ ΜΕΛΕΤΗΣ "ΤΟΠΙΚΟ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΔΗΜΟΥ ΧΑΙΔΑΡΙΟΥ" αξίας 360.046 ευρώ +ΦΠΑ και Αρ. Πρωτ.: 20987/12-7-2023 , 23SYMV013077653 η οποια περιλαμβάνει στο ΆΡΘΡΟ 1.
ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ-ΣΚΟΠΟΣ & ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΤΠΣ-ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΕΣ ΔΗΜΟΥ ΝΑΞΟΥ ΚΑΙ
ΜΙΚΡΩΝ ΚΥΚΛΑΔΩΝ (ΔΕ ΔΡΥΜΑΛΙΑΣ, ΝΑΞΟΥ) -