Στους εγκεκριμένους χάρτες και τα διαγράμματα της περιοχής του Αιαντείου (τέρμα ΝΑΤΟ), εμφανίζεται ένας παραλιακός δρόμος με ονομασία '' οδός Κυανής Ακτής'' η οποία καταλήγει στις εγκαταστάσεις καυσίμων του Ναυστάθμου Σαλαμίνας. Ο δρόμος αυτός δεν είναι υλοποιημένος και η κατασκευή του είναι αδύνατη λόγω του ανάγλυφου της περιοχής αλλά και της ύπαρξης παραθαλάσσιων βράχων και τμημάτων παραλίας ως φυσικό εμπόδιο.
Στα σχέδια προτείνεται να ενώνεται με την κεντρική οδό που διατρέχει την περιοχή του Αιαντείου, την οδό Άγγελου Σικελιανού, δημιουργώντας έτσι το περίκλειστο, από οδούς, οικοδομικό τετράγωνο (Ο.Τ. Νο 1).
Η υλοποίηση αυτού του δρόμου είναι αδύνατον να εφαρμοστεί καθώς, αφενός καταλαμβάνει χρήσιμο και ωφέλιμο χώρο από τις εγκαταστάσεις της ναυτικής περιοχής, αφετέρου δεν υπάρχει λόγος να γίνει ένα τόσο δύσκολο τεχνικά έργο το οποίο δεν εξυπηρετεί καμία δραστηριότητα κοινωνικού, πολιτιστικού ή πάσα άλλου αναγκαίου παράγοντα.
Επιπροσθέτως λόγω του σχεδιασμού αυτού τα παραλιακά οικόπεδα καθιστώνται μη άρτια - ύστερα από την υποχρεωτική ρυμοτόμηση που θα υποστούν, πράγμα που θα δημιουργήσει πληθώρα ενστάσεων, πιθανών δικαστικών διαδικασιών και λοιπόν κωλυμάτων που θα δημιουργηθούν άνευ λόγου για έναν δρόμο που τελικά δεν χρειάζεται.
Προτείνω να επανασχεδιαστεί ο εν λόγω δρόμος και να μετατραπεί σε ελαχίστου πλάτους παραλιακό μονοπάτι ή δημοτική οδό με χαρακτηρισμό ως πεζόδρομος, ή ό,τι είναι απαραίτητο για να δημιουργηθεί μεν το Ο.Τ. 1 ορθά αλλά με ταύτιση οικοδομικής και ρυμοτομικής γραμμής όσο το δυνατόν στα σημερινά υφιστάμενα όριά του που έχουν διαμορφωθεί από τις υφιστάμενες ιδιοκτησίες. Επίσης οι κάθετοι δρόμοι που οδηγούν από την Αγγέλου Σικελιανού προς την παραλία να επανασχεδιαστούν χωρίς πρασιές 4 μέτρων και με πλάτος δρόμου όχι περισσότερο από 6 μέτρα.