ΤΠΣ ΔΗΜΟΥ ΔΙΟΝΥΣΟΥ

Δημοτικές Ενότητες: ΔΕ ΑΓ. ΣΤΕΦΑΝΟΥ,ΔΕ ΑΝΟΙΞΕΩΣ,ΔΕ ΔΙΟΝΥΣΟΥ,ΔΕ ΔΡΟΣΙΑΣ,ΔΕ ΚΡΥΟΝΕΡΙΟΥ,ΔΕ ΡΟΔΟΠΟΛΕΩΣ,ΔΕ ΣΤΑΜΑΤΑΣ

...
ΤΠΣ ΔΗΜΟΥ ΔΙΟΝΥΣΟΥ
ΕΝΣΤΑΣΗ Ιδιοκτητών ακινήτων Κοιν. Σταμάτας Αττικής.

Passipoularidou's weblog 29 Ιουλίου, 2010 ΕΝΣΤΑΣΗ Ιδιοκτητών ακινήτων Κοιν. Σταμάτας Αττικής. Filed under: ΔΗΜΟΣ ΔΙΟΝΥΣΟΥ — passipoularidou @ 12:16 μμ Διόρθωση ΕΝΣΤΑΣΗ Ιδιοκτητών ακινήτων Κοιν. Σταμάτας Αττικής. ΚΑΤΑ Του Β1 σταδίου πολεοδομικής μελέτης “Ανασύνταξη –Ολοκλήρωση Π.Μ. Επέκτασης – Αναθεώρησης και Πράξης Εφαρμογής του Ρυμοτομικού Σχεδίου Σταμάτας στις Π.Ε. 1 & 3 ” 1. Από τον συνδυασμό των άρθρων 118 παρ. 1, 44 παρ. 1 και 154 παρ. 1 του Κώδικα Βασικής Πολεοδομικής Νομοθεσίας (Κ.Β.Π.Ν.) καθώς και του άρθρου 7 παρ. 3 του ν. 2508/97, προκύπτει ως ουσιώδης τύπος της διαδικασίας έγκρισης της Πολεοδομικής Μελέτης (Π.Μ.) η προηγούμενη έκθεσή της στο οικείο κοινοτικό κατάστημα επί 15 ημέρες, προκειμένου οι ενδιαφερόμενοι να λάβουν γνώση των στοιχείων της προς υποβολή τυχόν ενστάσεων. Τα στοιχεία της Π.Μ. περιγράφονται και ορίζονται στο άρθρο 43 του Κ.Β.Π.Ν. Ειδικότερα, στην παράγραφο 4 του άνω άρθρου περιγράφεται το περιεχόμενο της Π.Μ. ενώ στην παρ. 5 ορίζεται ότι η Π.Μ. αποτελείται από τα σχετικά α) Σχεδιαγράμματα β) Πολεοδομικό Κανονισμό και γ) Αιτιολογημένη Έκθεση. Στη συγκεκριμένη περίπτωση, όπως προκύπτει τουλάχιστον από τα υπ’ αριθμούς πρωτ. 738/15-4-2010 και 735, 736, 740, 745/13-4-2010/14-4-2010 έγγραφα της Κοινότητας Σταμάτας , στο κοινοτικό κατάστημα δεν εκτίθενται ούτε ο Πολεοδομικός Κανονισμός ούτε η Αιτιολογημένη Έκθεση της βαλλόμενης Π.Μ., γεγονός που καθιστά την όλη διαδικασία κατά νόμον άκυρη. Με τα πιο πάνω έγγραφα, η Κοινότητα Σταμάτας παραπέμπει τους ενδιαφερομένους στην Πολεοδομία Βορείου Τομέα της Ν.Α.Α.Α. στις Αχαρνές. Ο πολίτης δεν έχει καμμία υποχρέωση να τρέχει ούτε στις Αχαρνές ούτε πουθενά αλλού, δεδομένου ότι ο νόμος, κατά τα ανωτέρω, επιτάσσει όλα ανεξαιρέτως τα στοιχεία της Π.Μ. να εκτίθενται στο κοινοτικό κατάστημα. Με την πιο πάνω μεθόδευση προσβάλλεται βάναυσα η προσωπικότητα των ενδιαφερομένων. Είναι απαράδεκτο να παραπέμπονται χιλιάδες ενδιαφερόμενοι αλλού, καθ’ ήν στιγμή και ο νόμος και η κοινή λογική επιτάσσουν η διαδικασία “ανάρτησης” της Π.Μ. να διεκπεραιώνεται αποκλειστικά και μόνον στο κοινοτικό κατάστημα, και αποτελεί εμπαιγμό να δημοσιεύεται στις εφημερίδες ότι η Π.Μ. εκτίθεται στο κοινοτικό κατάστημα αλλά, όταν προσέρχεται ο ενδιαφερόμενος, να εξωθείται να τρέχει στις Αχαρνές. 2. Δυνάμει του υπ. αρ. πρωτ. 7756/96/11-2-1970 εγγράφου του Γραφείου Πολεοδομίας Αθηνών, μεταξύ των προϋφισταμένων του έτους 1883 (συνεπώς και του 1923) κωμών της περιοχής αρμοδιότητας (τότε) της άνω υπηρεσίας συγκαταλέγεται και η κώμη “Σταμάτα και Σπάτα”. Περί του αναμφισβητήτου ως άνω γεγονότος εκδόθηκε η υπ’ αριθμόν 16545/24-11-1997 σχετική νομαρχιακή διαπιστωτική πράξη (ΦΕΚ 1109 Δ΄/22-12-1997) «Χαρακτηρισμός του οικισμού “Σταμάτα – Σπάτα” Ν. Αττικής ως προϋφισταμένου του έτους 1923», προκειμένου να επακολουθήσει ο καθορισμός των ορίων του εν λόγω οικισμού. Κατόπιν τούτου, όπως προκύπτει από το από 21-1-1998 Πρακτικό Επιτροπής Επίβλεψης της Π.Μ. Σταμάτας αλλά και από την υπ’ αριθμόν 98/11-9-1998 απόφαση του Κοινοτικού Συμβουλίου Σταμάτας, η διαδικασία πολεοδόμησης της περιοχής, θεωρουμένης ως κειμένης εκτός σχεδίου, «μπήκε στην κατάψυξη» προκειμένου να καθοριστούν τα όρια του οικισμού. Με τις υπ’ αριθμόν 89/29-7-1998 και 104/2-10-1998 αποφάσεις του Κοινοτικού Συμβουλίου Σταμάτας καθορίστηκαν τα όρια του οικισμού “Σταμάτα – Σπάτα” του προϋφισταμένου του έτους 1923, μέσα στα οποία όρια αυτά εμπίπτουν οι ιδιοκτησίες μας και, ως εκ τούτου, νομιμοποιούμεθα πρόδηλα στην υποβολή της παρούσας ένστασης. Όπως προκύπτει από το υπ’ αρ. πρωτ. 1610/5-11-1998 έγγραφο της Κοινότητας Σταμάτας, που πρωτοκολλήθηκε στο Δασαρχείο Πεντέλης με αρ. πρωτ. 7868/5-11-1998, η οικεία δασική αρχή ενημερώθηκε για την άνω οριοθέτηση του οικισμού (και δη επί σχεδιαγράμματος σε κλίμακα 1:5000 επί του οποίου σημειούνται τα όρια του εν λόγω οικισμού βάσει των άνω αποφάσεων) χωρίς να φέρει αντίρρηση. Άλλωστε, κατ’ άρθρο 3, παρ. 6, περ. ε του ν. 998/79, δεν έχουν το χαρακτήρα δάσους ή δασικής έκτασης οι εκτάσεις που καταλαμβάνονται υπό οικισμών προϋφισταμένων του έτους 1923 και, γι’ αυτό, δεν υπάγονται στις διατάξεις της δασικής νομοθεσίας. Ο κατά ταύτα προορισμός των ιδιοκτησιών μας ως οικοδομησίμων αστικών ακινήτων ανατρέχει και ευρίσκει έρεισμα ήδη στις διατάξεις του ν.δ. της 17-7/16-8-1923, συνεχιζόμενος μέχρι και σήμερα. Περαιτέρω όμως, οι επιβαρύνσεις (εισφορές γης και χρήματος) των εντασσομένων σε σχέδιο πόλης ιδιοκτησιών είναι πολύ επαχθέστερες όταν η περιοχή θεωρείται ως κείμενη εκτός σχεδίου παρά ως εντός οικισμού προϋφισταμένου του έτους 1923. Κατόπιν τούτων, ο μέσος κοινός νους αντιλαμβάνεται το αυτονόητο, ότι, δηλαδή, πρώτα πρέπει να καθοριστούν τα όρια του οικισμού “Σταμάτα – Σπάτα” του προϋφισταμένου του έτους 1923 και, ακολούθως, ο οικισμός αυτός να υπαχθεί σε ρυμοτομικό σχέδιο. Η υποχρέωση καθορισμού ορίων και υπαγωγής του οικισμού “Σταμάτα – Σπάτα” σε ρυμοτομικό σχέδιο προκύπτει ήδη από τις διατάξεις του προαναφερθέντος ν.δ. της 17-7/16-8-1923 και ουδέποτε, μέχρι και σήμερα, έπαυσε υφιστάμενη. Δηλαδή, η Διοίκηση, εδώ και περίπου εννέα (9) δεκαετίες, παραπαίουσα στο χάος τόσο της γραφειοκρατίας όσο και διαφόρων σκοπιμοτήτων ασύμβατων προς κάθε έννοια δικαίου, αδυνατεί να ανταποκριθεί στις στοιχειώδεις υποχρεώσεις της απέναντι στα νόμιμα και απαράγραπτα εν προκειμένω δικαιώματά μας. Η πιο πάνω “αδυναμία” καθορισμού των ορίων του οικισμού “Σταμάτα – Σπάτα” του προϋφισταμένου του έτους 1923 αποτελεί πραγματική πρόκληση δεδομένου ότι στον ομοειδή όμορο οικισμό «Μπουγιάτι» (που σήμερα συναπαρτίζουν οι οικισμοί «Άνοιξης» και «Αγίου Στεφάνου») αναγνωρίζονται όρια του οικισμού αυτού καταλαμβάνοντα έκταση τουλάχιστον πέντε χιλιάδων (5000) στρεμμάτων. Και, βεβαίως, όπου υπάρχουν αναγνωρισμένα όρια οικισμών, δεν ισχύουν οι ποικίλες Ζ.Ο.Ε., Ζώνες Πεντελικού, δασικές διατάξεις, πράξεις αναδασώσεων, κλπ, όπως διάφοροι καλοθεληταί διατείνονται ότι ισχύουν για τις δικές μας ιδιοκτησίες, εκμεταλλευόμενοι την προεκτεθείσα παράλειψη της Διοίκησης να καθορίσει τα όρια του οικισμού “Σταμάτα – Σπάτα” του προϋφισταμένου του έτους 1923. Φαίνεται ότι για την Κοινότητα Σταμάτας ισχύουν ιδιαίτεροι νόμοι, ότι ευρίσκεται εκτός Ελλάδος. Πως άλλως να ερμηνευθεί το γεγονός ότι για όλους τους οικισμούς τους προϋφισταμένους του έτους 1923, πλην Σταμάτας , υφίστανται αναγνωρισμένα όρια; Υπάρχουν έγγραφα επί εγγράφων από τα οποία αποδεικνύεται ότι, πέραν πάσης αμφιβολίας, το ζήτημα του καθορισμού των ορίων του οικισμού “Σταμάτα -Σπάτα” του προϋφισταμένου του έτους 1923 είναι επιτακτικό και πρέπει να διευθετηθεί προ πάσης εκεί κατάρτισης Πολεοδομικής Μελέτης. (Ενδεικτικά μνημονεύονται τα κάτωθι έγγραφα: Α.Π. 998/25-5-2001 Οργανισμού Αθήνας, 720/15-5-2000 Κοινότητας Σταμάτας, 1110/20-7-2000 Κοινότητας Σταμάτας, ΠΕ.ΧΩ. 71/6-2-2001 Περιφερείας Αττικής, 72/18-6-02 απόφαση Κοινοτικού Συμβουλίου Σταμάτας, 118/31-10-02 απόφαση Κοινοτικού Συμβουλίου Σταμάτας , κ.ο.κ.) Το πλέον πρόσφατο γνωστό σ’ εμάς σχετικό έγγραφο είναι το Α.Π. 11039/17-3-2010 του Υ.ΠΕ.ΧΩ.ΔΕ., το οποίο καταλήγει στο συμπέρασμα ότι η οριοθέτηση του οικισμού “θα πρέπει να γίνει στο πλαίσιο εκπόνησης νέας μελέτης Γενικού Πολεοδομικού Σχεδιασμού κατά τις διατάξεις του ν. 2508/97”. Αυτό είναι και το δικό μας αίτημα, σωστό και δίκαιο σύμφωνα και με τα επόμενα. 3. Το Γενικό Πολεοδομικό Σχέδιο (Γ.Π.Σ.) Σταμάτας (υπ’ αριθμόν 88456/6299/10-10-94 απόφαση Υπουργού ΠΕ.ΧΩ.ΔΕ. – ΦΕΚ 1167 Δ΄/10-11-94), ως πασίγνωστο πλέον, έχει καταρτισθεί εσπευσμένα και πρόχειρα, με αδιαφανείς διαδικασίες (παντελής έλλειψη συμμετοχής των κατοίκων κατά τη διαδικασία κατάρτισής του) και είναι φωτογραφικό ιδιωτικών συμφερόντων ασχέτων προς τα νόμιμα συμφέροντα του συνόλου των οικιστών της κοινότητας. Είναι χαρακτηριστικό, παραδείγματος χάριν, ότι, με το πιο πάνω Γ.Π.Σ., χαρακτηρίσθηκε φωτογραφικά γήπεδο ιδιοκτησίας της Α/Β Βασιλόπουλος ως τοπικό κέντρο γειτονιάς. Παρόμοια συμβαίνουν και με φερόμενες ως ιδιοκτησίες των διαχρονικώς διοικούντων την κοινότητα καθώς και αδόμητη μεγαλοϊδιοκτησία δυτικά της νεοεντασσόμενης περιοχής της Π.Ε.3. Η κοινή γνώμη βοά ότι το υπάρχον Γ.Π.Σ. είναι σαθρό προϊόν εξυπηρέτησης συγκεκριμένων ιδιωτικών συμφερόντων. Επειδή το Γ.Π.Σ. της Κοινότητας Σταμάτας καταρτίσθηκε με τον πιο πάνω τρόπο και κριτήρια, δεν μπορούσε παρά να είναι πανταχόθεν διάτρητο και να βρίθει «παραλείψεων» και «λαθών» σε βαθμό που να καθίσταται εκτρωματικό. Αν δει κανείς το Γ.Π.Σ. των γειτονικών της Κοινότητας Σταμάτας Δήμων Αγ. Στεφάνου και Άνοιξης, το πρώτο που θα διαπιστώσει είναι ότι προσδιορίζονται σ΄αυτά (τα Γ.Π.Σ.) τα όρια των αντιστοίχων οικισμών των προϋφισταμένων του έτους 1923, έκτασης περίπου 3800 και 1200 στρεμμάτων αντίστοιχα (χωρίς προσμέτρηση της έκτασης του οικισμού Αγ. Αγγέλων – Φασίδερι της Άνοιξης). ΄Έτσι, στους γειτονικούς Δήμους Αγ. Στεφάνου και Άνοιξης, οι κάτοικοι απολαμβάνουν, με τα αντίστοιχα Γ.Π.Σ., το νόμιμο δικαίωμά τους να έχουν προσδιορισμένα τα όρια των οικισμών τους των προϋφισταμένων του έτους 1923. Εξαίρεση αποτελεί η Κοινότητα Σταμάτας, που έχει ένα Γ.Π.Σ. στο οποίο ο οικισμός της, που αναμφίβολα προϋφίσταται του έτους 1923, είναι ανύπαρκτος, έχει εξαφανισθεί, παρά τις αντίθετες διατάξεις της κείμενης πολεοδομικής νομοθεσίας, (ν. 2508/97 και ν. 1337/83), σύμφωνα με τις οποίες το Γ.Π.Σ. οφείλει να περιλαμβάνει τους προϋφισταμένους του έτους 1923 οικισμούς. Οι επιπτώσεις της «παράλειψης» αυτής είναι τεράστιες αφού στους οικισμούς τους προϋφισταμένους του έτους 1923 δεν προκύπτουν ζητήματα δασικά, Ζωνών Πεντελικού, Ζωνών Οικιστικού Ελέγχου κ.λ.π. (ζητήματα που αφορούν αποκλειστικά και μόνον τις εκτός σχεδίου πόλεως περιοχές) και, παράλληλα, η πολεοδομική οργάνωση ενός οικισμού διέπεται από διαφορετική «φιλοσοφία» και πολεοδομικές διατάξεις σε σχέση με αυτήν μιας νεοεντασσόμενης εκτός σχεδίου περιοχής. Άλλο πράγμα είναι η πολεοδομική οργάνωση ενός οικισμού και άλλο πράγμα η πολεοδομική οργάνωση μιάς περιοχής επέκτασης (περιοχής εκτός σχεδίου που εντάσσεται σε σχέδιο πόλης). Παραδείγματος χάριν, οι επεκτάσεις σχεδίου πόλης σε εκτός σχεδίου περιοχές οφείλουν να γίνονται με τη μεγαλύτερη δυνατή οικονομία (άρθρο 2 παρ. 3 ν. 1337/83) και να δικαιολογούνται από πραγματικές ανάγκες δημιουργίας νέων χώρων στέγασης λόγω της δημογραφικής εξέλιξης της πόλης (άρθρο 4 παρ. 3 ν. 2508/97), ενώ τέτοια προϋπόθεση δεν τίθεται για την πολεοδομική οργάνωση των υφισταμένων οικισμών. ΄Όπως θα εκτεθεί στα επόμενα, τέτοιο πρόβλημα υπάρχει στο Γ.Π.Σ. Σταμάτας, δηλαδή οι προτεινόμενες από αυτό επεκτάσεις και η πολεοδομική οργάνωσή τους δεν δικαιολογούνται από πραγματικές ανάγκες δημιουργίας νέων χώρων στέγασης λόγω της δημογραφικής εξέλιξης της πόλης, ενώ το πρόβλημα αυτό δεν θα προέκυπτε αν επρόκειτο για πολεοδομική οργάνωση οικισμού. Γι’ αυτό, και όχι μόνον, η «παράλειψη» προσδιορισμού των ορίων του οικισμού «Σταμάτα-Σπάτα» είναι καθοριστικής σημασίας εν προκειμένω. Με το Γ.Π.Σ. της Κοινότητας Σταμάτας δεν επιχειρείται, ως ώφειλε, η πολεοδομική οργάνωση του συνόλου των κατοικημένων περιοχών της αλλά, περιέργως, ενός μικρού κλάσματος των περιοχών της αυτών. Η επιλεκτική αυτή μεταχείριση είναι ανεπίτρεπτη και αδικαιολόγητη, πολύ περισσότερο που επιχειρείται η ένταξη σε σχέδιο πόλης ακόμη και αδόμητων περιοχών, ενώ δομημένες περιοχές, που έχουν προτεραιότητα, εγκαταλείπονται εκτός Γ.Π.Σ. και αγνοούνται ως ανύπαρκτες (Αμυγδαλέζα κλπ). Αυτό συνέβη γιατί, όταν συντάχθηκε το Γ.Π.Σ. Σταμάτας, το ζητούμενο δεν ήταν η εξυπηρέτηση των συμφερόντων του συνόλου των οικιστών της Κοινότητας αλλά η άρον-άρον αξιοποίηση και υπερεκμετάλλευση συγκεκριμένων γηπέδων με τρόπο επιλεκτικό και ευκαιριακό. Έτσι, το Γ.Π.Σ. της Κοινότητας Σταμάτας δεν καταρτίσθηκε με ορθά πολεοδομικά δεδομένα και κριτήρια και, γι’ αυτό, η «φιλοσοφία» του είναι εσφαλμένη και τα ερείσματά του σαθρά. Η «φιλοσοφία» του Γ.Π.Σ. Σταμάτας είναι αυτή της επιλεκτικής ένταξης σε σχέδιο πόλης συγκεκριμένων περιοχών, τις οποίες βαφτίζει αυθαίρετα εκτός σχεδίου, αγνοώντας τον εκεί υφιστάμενο προ του έτους 1923 οικισμό «Σταμάτα-Σπάτα». Αυτή όμως η επιλογή καθιστά ανέφικτες τις επιχειρούμενες εντάξεις (εννοείται με τον τρόπο που επιχειρούνται από το εν λόγω Γ.Π.Σ.) και οι λόγοι αυτής της αδυναμίας εκτίθενται κατωτέρω. Όπως ήδη έχει προαναφερθεί, οι εντάξεις σε σχέδιο πόλης εκτός σχεδίου περιοχών πρέπει να γίνονται με φειδώ και οικονομία σε τρόπο που η μελετώμενη έκταση (εν προκειμένω η έκταση που καταλαμβάνουν οι Π.Ε. 1, 2 και 3, παλαιά σχέδια πόλης και νεοεντασσόμενες περιοχές) να αρκεί για να φιλοξενήσει ίσα- ίσα τον πληθυσμό της μελετώμενης έκτασης μέχρι κάποιο συγκεκριμένο μελετώμενο χρονικό ορίζοντα (εν προκειμένω το έτος 2001). Αν η χωρητικότητα σε πληθυσμό (πληθυσμός κορεσμού) των πιο πάνω Π.Ε. είναι μεγαλύτερη του πληθυσμού τους (κατά το έτος 2001), όπως πράγματι συμβαίνει εν προκειμένω, τότε οι εντάξεις των εκτός σχεδίου περιοχών των πιο πάνω Π.Ε., όπως επιχειρούνται με το Γ.Π.Σ., είναι ανεπίτρεπτες και, ως εκ τούτου, πρέπει αυτές (οι νεοεντασσόμενες περιοχές ) είτε να μειωθούν αναλόγως σε έκταση είτε να ελαττωθεί αναλόγως ο μ.σ.δ. είτε να συμβούν και τα δύο, κατά τρόπο τέτοιο ώστε η χωρητικότητα σε πληθυσμό της μελετώμενης έκτασης να εξισωθεί τελικά με τον πληθυσμό της κατά τον μελετώμενο χρονικό ορίζοντα. Πρέπει, δηλαδή, να υπάρχει ισοζύγιο χωρητικότητας σε πληθυσμό των Π.Ε. 1, 2 και 3 και των κατοίκων των άνω Π.Ε κατά τον μελετώμενο χρόνο, ήτοι το έτος 2001. Το Γ.Π.Σ. της Κοινότητας Σταμάτας αφορά την πολεοδομική οργάνωση των Π.Ε. 1, 2 και 3 με χρονικό ορίζοντα το έτος 2001 και πληθυσμό (για το έτος 2001) αυτόν των 4.100 κατοίκων. Όμως η απογραφή της 18.3.2001 έδωσε πραγματικό πληθυσμό για ολόκληρη την Κοινότητα Σταμάτας αυτόν των 2.475 κατοίκων (Φ.Ε.Κ. 715/10.6.2002), γεγονός που ακυρώνει αυτόματα το Γ.Π.Σ. της Κοινότητας Σταμάτας, αφού αυτό συντάχθηκε επί τη βάσει του άνω υπερβολικού πληθυσμού των 4.100 κατοίκων (για το ίδιο έτος 2001) και μάλιστα μόνον για τις Π.Ε. 1, 2 και 3. Επειδή ο άνω πληθυσμός των 2.475 κατοίκων αφορά όλη την κοινότητα και το ενδιαφέρον εν προκειμένω συγκρίσιμο μέγεθος είναι ο πληθυσμός των Π.Ε. 1, 2 και 3, που αποτελούν ένα κλάσμα της κατοικημένης περιοχής της κοινότητας, μπορούμε ευχερώς να θεωρήσουμε ότι ο πραγματικός πληθυσμός της μελετώμενης περιοχής που καταλαμβάνουν οι Π.Ε. 1, 2 και 3 επ’ ουδενί υπερβαίνει τους 2.000 κατοίκους. Δηλαδή η έκταση και ο μ.σ.δ. των νεοεντασσόμενων περιοχών υπολογίστηκε επί τη βάσει υπερδιπλάσιου (τουλάχιστον) του πραγματικού πληθυσμού της μελετώμενης περιοχής. Είναι ήδη εμφανής η εικονικότητα των στοιχείων στα οποία ερείδεται το Γ.Π.Σ. Σταμάτας. Ωστόσο, ο φουσκωμένος πληθυσμός των Π.Ε. 1, 2 και 3 δεν είναι το μόνο «λανθασμένο» στοιχείο στο οποίο ερείδεται το Γ.Π.Σ. Σταμάτας. Ένα άλλο σημαντικό «λάθος» είναι η έκταση της Π.Ε. 2(Εύξεινος Πόντος- Προκόνησος) που πρόκειται για περιοχή παλαιού σχεδίου πόλης. Η έκταση της άνω Π.Ε. 2 φέρεται να είναι στο Γ.Π.Σ. 55Ηα ενώ πράγματι είναι 90 Ηα. Αυτό σημαίνει ότι μόνο η Π.Ε. 2 που ήδη είναι περιοχή εντός σχεδίου, έχει χωρητικότητα σε πληθυσμό (90 Ηα Χ 26 κατ/Ηα=) 2.340 κατοίκους, δηλαδή μόνον η Πολεοδομική Ενότητα αυτή (που είναι μια από τις τρεις μελετώμενες Π.Ε.) φτάνει και περισσεύει για να φιλοξενήσει ολόκληρο τον πραγματικό πληθυσμό και των τριών μελετωμένων Πολεοδομικών Ενοτήτων 1, 2 και 3, ο οποίος, κατά τα ήδη προεκτεθέντα, δεν υπερβαίνει τους 2.000 κατοίκους. Σύμφωνα λοιπόν με τη «φιλοσοφία» του Γ.Π.Σ. Σταμάτας περί επεκτάσεων, δεν υφίσταται κανένας πραγματικός λόγος να γίνουν οι νέες επεκτάσεις που επιχειρούνται από το Γ.Π.Σ. αυτό, αφού η δήθεν «αιτιολόγησή» τους στηρίζεται σε σαθρά (εικονικά- πλασματικά) στοιχεία. Και σα να μην έφταναν όλ’ αυτά, ενώ στην μελέτη Γ.Π.Σ. Σταμάτας προβλεπόταν συντελεστής δόμησης 0,2 για τις νεοεντασσόμενες περιοχές («κηπουπόλεις») λόγω των «ιδιαίτερων φυσικών χαρακτηριστικών της περιοχής» ώστε «να μην εξαφανιστεί ο φυσικός χαρακτήρας του τοπίου», ξαφνικά, όταν δημοσιεύτηκε το Φ.Ε.Κ. του Γ.Π.Σ., ο συντελεστής δόμησης αυτός διπλασιάστηκε και έγινε 0,4, δηλαδή μεγαλύτερος ακόμη και από αυτόν της περιοχής Ευξείνου Πόντου- Προκονήσου, που είναι 0.3. Έτσι, ενώ ολόκληρος ο πραγματικός πληθυσμός των Π.Ε. 1, 2 και 3 χωράει στην Π.Ε. 2 (υφιστάμενη εντός σχεδίου περιοχή Ευξείνου Πόντου- Προκονήσου) όχι μόνον επιχειρούνται αχρείαστες επεκτάσεις αλλά και στις περιοχές των νέων επεκτάσεων αυτών θεσπίζεται προκλητικά ενισχυμένος συντελεστής δόμησης, υπέρτερος ακόμη και αυτού του σ.δ. του παλαιού σχεδίου (!!!). Αλήθεια, για να κατοικήσουν ποιοί; Εφ’ όσον κανένας δημογραφικός λόγος δεν υπαγόρευε τον διπλασιασμό του σ.δ. των νεοεντασσόμενων περιοχών, ποιά συμφέροντα εξυπηρετήθηκαν εν προκειμένω; Αυτοί που διπλασίασαν τον συντελεστή δόμησης κατά τα ανωτέρω οφείλουν μία εξήγηση για τον τρόπο και για τον λόγο που τον διπλασίασαν. Επίσης, πρέπει να εξηγήσουν γιατί, εφ’ όσον, καλώς ή κακώς, θεώρησαν ότι υπάρχουν αυξημένες ανάγκες στέγασης, αντί να διπλασιάσουν τον συντελεστή δόμησης κατά τα προεκτεθέντα, δεν πρότειναν την πολεοδόμηση και άλλων περιοχών, που σήμερα παραμένουν εκτός Γ.Π.Σ., παρά προτίμησαν να διπλασιάσουν την πυκνότητα του πληθυσμού στους ήδη ευνοημένους «εντός» και να καταδικάσουν τους υπόλοιπους να παραμένουν εκτός πολεοδομικής οργάνωσης και εκτός σχεδίου, σαν να πρόκειται για πολίτες δεύτερης κατηγορίας. Όμως, ίσως το πλέον κραυγαλέο ολίσθημα του Γ.Π.Σ. Σταμάτας είναι το εξής: Το Γ.Π.Σ. αυτό δεν καλύπτει όλες τις κατοικημένες περιοχές της κοινότητας (Αμυγδαλέζα κλπ) με αποτέλεσμα να συνυπολογίζονται στους πληθυσμούς των Π.Ε. 1, 2 και 3 και όλοι οι κάτοικοι των περιοχών που παραμένουν εκτός Γ.Π.Σ., ωσάν να πρόκειται οι άνθρωποι αυτοί, δηλαδή οι «εκτός», να εγκαταλείψουν τα σπίτια τους και να μεταναστεύσουν στις «εντός περιοχές» των Π.Ε 1, 2 και 3. Έτσι, ολόκληρος ο πληθυσμός των περιοχών εκείνων που παραμένουν «εκτός» λογαριάζεται, κατακυρώνεται και προσμετράται αυθαίρετα στις «εντός» περιοχές, με συνέπεια να φουσκώνει πλασματικά ο πληθυσμός των νεοεντασσόμενων εκτάσεων και, κατ’ ακολουθία, να φουσκώνει παράλληλα τόσο η έκταση όσο και ο συντελεστής δόμησής τους, μεγέθη τα οποία υπολογίζονται βάσει του εικονικού αυτού και φουσκωμένου πληθυσμού τους. Πρόκειται, πράγματι, για ταχυδακτυλουργική δημιουργία εικονικών δεδομένων με απαράδεκτη αλχημεία πού ευνοεί παράνομα και προκλητικά μία μερίδα ανθρώπων σε βάρος άλλων. Οι τελευταίοι όχι μόνον μένουν «εκτός» αλλά, επί πλέον, βλέπουν με αγανάκτηση να προσμετρώνται ως πληθυσμός για να ωφεληθούν οι «εντός», σύμφωνα με τα ήδη προεκτεθέντα, καθ’ ην στιγμή, όπως είναι αυτονόητο, ο πληθυσμός τους θα έπρεπε να χρησιμεύει για την οικιστική ανάπτυξη των περιοχών που διαμένουν οι ίδιοι και όχι για τον αδικαιολόγητο πλουτισμό μεγαλοϊδιοκτητών αδόμητων εκτάσεων σε απόσταση πολλών χιλιομέτρων μακριά. Οι κάτοικοι των περιοχών Αμυγδαλέζα, Μαγγινέϊκα, Παλαιά Σταμάτα, μεταξύ ΠΕ 1 και ΠΕ 3, άνωθεν αγρών Σπάτων, Κουκουνάρθι κλπ, δηλαδή μιάς τεράστιας περιοχής που έμεινε εκτός Γ.Π.Σ., όλοι αυτοί, υπολογίζονται ότι θα κατοικήσουν μέσα στην περιοχή Γ.Π.Σ. Γι’ αυτή την απαράδεκτη κατάσταση πρέπει να δοθούν εξηγήσεις, δηλαδή γιατί ο πληθυσμός της μελέτης Γ.Π.Σ. δεν είναι αυτός της μελετώμενης περιοχής των Π.Ε. 1, 2 και 3 αλλά ολόκληρης της Κοινότητας. Αν κάποιος υποβληθεί στον κόπο να ρίξει μια ματιά στους νόμους 2508/97 και 1337/83, θα διαπιστώσει ότι βρίθουν σε αναφορές περί οικισμών και ρυθμίζουν τον τρόπο πολεοδόμησής τους. Συνεπώς, ο νομοθέτης είναι σωστός και δεν ξέχασε την υποχρέωση της πολιτείας να οργανώσει πολεοδομικά τους οικισμούς. Άλλοι είναι αυτοί που με αλχημείες προσπαθούν να εξαφανίσουν τους «παληούς» οικισμούς και τους εξομοιώνουν, δήθεν, με εκτός σχεδίου περιοχές. Με το άρθρο 4 παρ. 3 του ν. 2508/97 προβλέπεται ρητά και κατηγορηματικά ότι το Γ.Π.Σ. περιλαμβάνει (μεταξύ άλλων) οπωσδήποτε και τους προϋφισταμένους τους έτους 1923 οικισμούς. Σχετικές είναι και οι διατάξεις του άρθρου 1 παρ. 4, του άρθρου 13 κ.λ.π. του ν. 1337/83. Τα πιο πάνω απαντούν άμεσα σε όσους επικαλούνται το Γ.Π.Σ. Σταμάτας (αυτό το ανεπίκαιρο και πανταχόθεν διάτρητο Γ.ΠΣ. κατά τα ήδη προεκτεθέντα) για να καταργήσουν και να εξαφανίσουν τον οικισμό της, η δε απάντηση αυτή έχει ως εξής: Το γεγονός ότι στο Γ.Π.Σ. Σταμάτας αγνοήθηκε ο οικισμός της σημαίνει, απλούστατα, ότι το Γ.Π.Σ. αυτό είναι εκτρωματικό και όχι ότι ο οικισμός τέθηκε εκτός σχεδίου, συνεπώς, γι’ αυτό (καθώς και για άλλους λόγους) πρέπει να συνταχθεί καινούργιο και σωστό Γ.Π.Σ. Άλλωστε, σύμφωνα με το τελευταίο εδάφιο της παρ. 1 του άρθρου 7 του ν. 1337/83, ενστάσεις που τυχόν ανατρέπουν βασικά σημεία του Γ.Π.Σ. και γίνονται αποδεκτές συνεπάγονται την αναμόρφωση και νέα έγκριση του Γ.Π.Σ. Για το ζήτημα του οικισμού έχει υποβληθεί από εκατοντάδες ανθρώπους σωρεία ενστάσεων που έγιναν αποδεκτές τόσο από την κοινότητα όσο και από την νομαρχία. Γι’ αυτό το λόγο «μπήκε στην κατάψυξη» η Π.Μ. και προχώρησε η διαδικασία προσδιορισμού των ορίων του οικισμού (διαπιστωτική πράξη Νομάρχη περί οικισμού, ΦΕΚ 1109 Δ΄/22.12.97, προσδιορισμός των ορίων του οικισμού με σχεδιαγράμματα και αποφάσεις του Κοινοτικού Συμβουλίου κλπ), ο οποίος, σημειωτέον, βάσει των σχεδιαγραμμάτων και αποφάσεων αυτών εκτείνεται τόσο εντός, αλλά , σε αρκετά μεγάλη έκτασή του, και εκτός της περιοχής μελέτης Γ.Π.Σ. Όλα αυτά σημαίνουν ότι το υφιστάμενο Γ.Π.Σ. έχει ανατραπεί και επιβάλλεται η ανασύνταξή του, αυτή τη φορά λαμβανομένης υπ’ όψιν και της ύπαρξης του οικισμού. Κατόπιν όλων των ανωτέρω είναι σαφές ότι το Γ.Π.Σ. Σταμάτας πρέπει να αντικατασταθεί από ένα καινούργιο Γ.Π.Σ. που θα καταρτισθεί με διαφάνεια και σεβασμό στα νόμιμα δικαιώματα του συνόλου των κατοίκων. 4. Σε ότι αφορά την Πολεοδομική Μελέτη, αδυνατούμε να επιχειρηματολογήσουμε κατά τρόπο συγκεκριμένο, αφού, κατά της παρ. 1 της παρούσης, δεν τίθενται στη διάθεση του κοινού ο Πολεοδομικός Κανονισμός και η Αιτιολογημένη Έκθεση. Ως εκ τούτου, επιφυλασσόμεθα να συμπληρώσουμε την παρούσα, αν και όταν λάβουμε γνώση νομίμως των άνω στοιχείων. Ανεξάρτητα όμως από τα ανωτέρω, είναι μαθηματικώς βέβαιο ότι, εφ’ όσον, κατά τεκμήριο, η Π.Μ. αυτή καταρτίσθηκε στις κατευθύνσεις του άνω πανταχόθεν διάτρητου Γ.Π.Σ., είναι και αυτή διάτρητη. Ως εκ τούτου, θα πρέπει να προηγηθεί η σύνταξη νέου, επικαιροποιημένου και σωστού Γ.Π.Σ. και μετά να συνταχθεί Π.Μ., στις κατευθύνσεις του νέου αυτού Γ.Π.Σ., ως μελέτη αναμόρφωσης – ανάπλασης υφισταμένου οικισμού και όχι ως μελέτη ένταξης σε σχέδιο πόλης περιοχής εκτός σχεδίου, δεδομένου και ότι, στην περίπτωση του οικισμού, είναι μειωμένες οι υποχρεώσεις σε εισφορά γης, ενώ δεν υπάρχει εισφορά σε χρήμα. 5. Σύμφωνα με το άρθρο 115 παρ. 1 και 2 του ν. 3463/2006 «Κύρωση του Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων» (ΦΕΚ 114 Α΄/8-6-2006) «1. Κοινοτικός σύμβουλος δεν μπορεί να πάρει μέρος στη συζήτηση ενός θέματος ή στην κατάρτιση μιάς αποφάσεως του κοινοτικού συμβουλίου ή να συμμετέχει σε γνωμοδοτικά συλλογικά όργανα, τα οποία γνωμοδοτούν για θέμα που θα εισαχθεί στο κοινοτικό συμβούλιο, εφ’ όσον ο ίδιος ή συγγενής του έως το δεύτερο βαθμό εξ αίματος ή εξ αγχιστείας έχει υλικό ή ηθικό συμφέρον.» «2. Απόφαση που έχει ληφθεί κατά παράβαση της διάταξης αυτής είναι άκυρη. Ο σύμβουλος πού έλαβε μέρος στη συνεδρίαση διαπράττει σοβαρή παράβαση καθήκοντος και τιμωρείται με την ποινή της αργίας, σύμφωνα με τα άρθρα 142 και 143» Εν όψει των ανωτέρω διατάξεων νόμου, καλούμε όλους τους κοινοτικούς συμβούλους, συμπεριλαμβανομένου και του Κοινοτάρχη Σταμάτας, κατά την εκδίκαση της παρούσης ενστάσεως (είτε και παντός άλλου συναφούς θέματος) να δηλώσουν αν οι ίδιοι ή συγγενείς τους έως το δεύτερο βαθμό εξ αίματος ή αγχιστείας έχουν, ναι ή όχι, ιδιοκτησία μέσα στην περιοχή της Πολεοδομικής Μελέτης και, σε καταφατική περίπτωση, να απέχουν (να αυτοεξαιρεθούν) της όλης διαδικασίας λόγω του άνω κωλύματος, δεδομένου ότι είτε οι ίδιοι είτε συγγενείς τους, πρόδηλα, θα γίνουν πλουσιότεροι από την τυχόν έγκριση της βαλλόμενης Πολεοδομικής Μελέτης. 6. Κατά γενική ομολογία, η Κοινοτική Αρχή, διαχρονικά, δε μπόρεσε να αρθεί στο ύψος των περιστάσεων και να δρομολογήσει αποτελεσματικά μία σταθερή πορεία για το οικιστικό ζήτημα της περιοχής και δη αυτό του καθορισμού των ορίων του οικισμού “Σταμάτα – Σπάτα” του προϋφισταμένου του έτους 1923. Ως εκ τούτου, αιτούμεθα να επιληφθεί του θέματος η νέα Δημοτική Αρχή, που θα προκύψει μετά τις εκλογές του Οκτωβρίου. Το αίτημα αυτό δικαιολογείται, αφού, με την εφαρμογή του σχεδίου “Καλλικράτης”, θα έχουμε μία ριζικά διαφοροποιημένη κατάσταση και, ευλόγως, ευελπιστούμε να ελαχιστοποιηθεί η επιρροή των συμφερόντων, τα οποία, μέχρι και σήμερα, εξακολουθούν να κατευθύνουν σε λάθος δρόμο τη διαχείριση του συγκεκριμένου θέματος. Βεβαίως, μπορούμε να αντιληφθούμε το πόσο επείγονται κάποιοι να “τελειώνουν” με τις εκκρεμότητες των υποθέσεων τους πριν από την εφαρμογή του σχεδίου “Καλλικράτης”, όμως, άλλο είναι το ζητούμενο. Μετά τη δημιουργία του νέου μεγάλου Δήμου, το σαθρό και παρωχημένο Γ.Π.Σ. Σταμάτας (έχει καταρτισθεί με χρονικό ορίζοντα το έτος 2001, άλλωστε ο βασικός σκοπός του, να ανεγερθεί το πολυκατάστημα Βασιλόπουλου, επετεύχθη) θα αντικαταστήσει νέο Γ.Π.Σ. που θα καταλαμβάνει ολόκληρη την έκταση του νέου Δήμου, οπότε, τότε, στα πλαίσια του γενικότερου αυτού σχεδιασμού, ασφαλώς θα τύχουμε νομιμότερης μεταχείρισης. 7. Κατά το έτος 1996 αναρτήθηκε στο κοινοτικό κατάστημα της Κοινότητας Σταμάτας η προτεινόμενη τότε Πολεοδομική Μελέτη (Π.Μ.) της περιοχής. Κατά της άνω Π.Μ. υπεβλήθη σωρεία ενστάσεων, διότι αγνοήθηκε το αδιαμφισβήτητο γεγονός της εκεί ύπαρξης του οικισμού «Σταμάτα – Σπάτα» του νομίμως προϋφισταμένου του έτους 1923. Η εκδίκαση των ενστάσεων αυτών έγινε από την κοινότητα το Μάρτιο του 1997 και, με την 28| 12-5-97 απόφαση του Κοινοτικού Συμβουλίου (Κ.Σ.), έγινε δεκτή τόσο η ύπαρξη του εν λόγω οικισμού όσο και η ανάγκη προηγούμενης οριοθέτησής του. Εν συνεχεία ο φάκελος διαβιβάστηκε στην νομαρχία για τα περαιτέρω. Η Ν.Α.Α.Α. έκανε δεκτές τις εν λόγω ενστάσεις των πολιτών και θέσεις της Κοινότητας και, με την υπ. αρ. 16545|24-11-97 νομαρχιακή απόφαση (Φ.Ε.Κ. 1109 Δ΄| 22-12-97), αναγνωρίσθηκε ο οικισμός «Σταμάτα – Σπάτα» του Νομού Αττικής ως νομίμως προϋφιστάμενος του έτους 1923. Στην νομαρχιακή απόφαση αυτή αναφέρεται ότι θα ακολουθήσει ο καθορισμός των ορίων του πιο πάνω οικισμού. Κατ΄ άρθρο 44 παρ. 1 του Κώδικα Βασικής Πολεοδομικής Νομοθεσίας, π.δ. της 14|27-7-99, Φ.Ε.Κ. 580 Δ΄, που αποδίδει το περιεχόμενο του άρθρου 7 παρ. 1 του ν. 1337|83, ενστάσεις κατά της Π.Μ. που τυχόν ανατρέπουν βασικά σημεία του Γ.Π.Σ. και γίνονται αποδεκτές συνεπάγονται την αναμόρφωση και νέα έκδοση του Γ.Π.Σ. (Σ.τ.Ε. 3663|05). Συνεπώς, μετά την κατά τα ανωτέρω αποδοχή των εν λόγω ενστάσεων, το Γ.Π.Σ. Σταμάτας, καθ’ ο ανατραπέν εκ βάθρων, ατόνησε και πρέπει να αναμορφωθεί λαμβάνοντας υπ΄ όψιν την ύπαρξη και τα όρια του οικισμού «Σταμάτα – Σπάτα» του νομίμως προϋφισταμένου του έτους 1923. Αυτά είναι τα νόμιμα. Συνεπώς παρανόμως χρηματοδοτείται η βαλλόμενη Πολεοδομική Μελέτη αφού το έρεισμά της, δηλαδή το Γ.Π.Σ. Σταμάτας, είναι ανίσχυρο κατά τα ανωτέρω και, μέχρις της αναμορφώσεώς του με νέα έκδοση Γ.Π.Σ., η Διοίκηση ωφείλει να απέχει πάσης δαπάνης σύνταξης (είτε και ανασύνταξης) οιασδήποτε Πολεοδομικής Μελέτης, στις κατευθύνσεις του εν λόγω ανίσχυρου Γ.Π.Σ., πολλώ μάλλον που το Κράτος φέρεται πτωχεύσαν και οι αγρίως φορολογούμενοι πολίται του αδυνατούν πλέον να εξακολουθούν να ανέχονται τα χρήματά τους να κατασπαταλώνται ασκόπως. Άλλωστε, είναι ούτως ή άλλως σκανδαλώδες η νομαρχία αφ΄ ενός να εκδίδει διαπιστωτική πράξη περί ύπαρξης του οικισμού «Σταμάτα – Σπάτα» του νομίμως προϋφισταμένου του έτους 1923, στην οποία αναφέρεται ότι θα επακολουθήσει ο καθορισμός των ορίων του, και αφ΄ ετέρου να χρηματοδοτεί μία Π.Μ. που εξαφανίζει τον οικισμό αυτό. Για όλους τους πιο πάνω λόγους και με την επιφύλαξη παντός νομίμου δικαιώματός μας (μεταξύ άλλων, και του δικαιώματός μας να συμπληρώσουμε την παρούσα, αν και όταν λάβουμε νομίμως γνώση των λοιπών, μη εκτιθέμενων στο κοινοτικό κατάστημα Σταμάτας, στοιχείων της βαλλόμενης Π.Μ. ) ΕΝΙΣΤΑΜΕΘΑ Κατά του Β1 σταδίου πολεοδομικής μελέτης “Ανασύνταξη –Ολοκλήρωση Π.Μ. Επέκτασης – Αναθεώρησης και Πράξης Εφαρμογής του Ρυμοτομικού Σχεδίου Σταμάτας στις Π.Ε. 1 & 3 ” ΚΑΙ ΖΗΤΑΜΕ α. Να εκτεθούν νόμιμα στο κοινοτικό κατάστημα Σταμάτας όλα ανεξαιρέτως τα στοιχεία της βαλλόμενης Π.Μ. και να παύσουν πλέον συνεχιζόμενες οι σχετικές αδιαφανείς διαδικασίες που χαρακτηρίζουν, από αρχής μέχρι τέλους, την υπ’ όψιν υπόθεση. β. Να θεωρηθεί άκυρη όλη η διαδικασία, κατά τα της παρ. 1 της παρούσης, διότι δεν υπήρξε η κατά νόμον απαιτούμενη έκθεση στο κοινοτικό κατάστημα Σταμάτας πλήρους της Π.Μ., ώστε να λάβουν γνώση όλων των στοιχείων της οι ενδιαφερόμενοι προς υποβολή ενστάσεων. γ. Να απορριφθεί η προτεινόμενη ανασύνταξη της “κατεψυγμένης” παλαιάς Π.Μ. ως ερειδόμενη επί διάτρητου και ανίσχυρου πλέον Γ.Π.Σ., κατά τα των παρ. 3, 4 και 7 της παρούσης, αλλά και διότι με την προώθησή της υπονομεύεται η ανασύνταξη νέου Γ.Π.Σ. δ. Να εξαιρεθούν της διαδικασίας όλοι οι κοινοτικοί σύμβουλοι (συμπεριλαμβανομένου και τού Κοινοτάρχη) όσοι έχουν το κώλυμα του άρθρου 115 του ν. 3463/06, κατά τα της παρ. 5 της παρούσης. ε. Το Κοινοτικό Συμβούλιο Σταμάτας να απέχει κάθε διαδικασίας προκειμένου να επιληφθεί του θέματος η Δημοτική Αρχή που θα προκύψει μετά τις εκλογές του Οκτωβρίου ενεστώτος έτους, κατόπιν και της εφαρμογής του σχεδίου “Καλλικράτης”, κατά τα της παρ. 6 της παρούσης. στ. Να σταματήσει άμεσα η Ν.Α.Α.Α. να χρηματοδοτεί σκανδαλωδώς, κατά τα της παρ. 7 της παρούσης, οιαδήποτε Π.Μ. της Κοινότητας Σταμάτας στις κατευθύνσεις του, κατά τα ήδη προεκτεθέντα, εκτρωματικού και ανίσχυρου πλέον Γ.Π.Σ. Σταμάτας. ζ. Η παρούσα, καθώς και όλα τα στοιχεία (έγγραφα – αποφάσεις κλπ) που επικαλούμεθα στην παρούσα, να τεθούν στο φάκελο της υπόθεσης με επιμέλεια της Κοινοτικής Αρχής, ώστε να λαμβάνει γνώση τους κάθε ενδιαφερόμενος. Αν η Κοινοτική Αρχή δε στέρξει να θέσει τα στοιχεία αυτά στο φάκελο της υπόθεσης, παρακαλούμε να μας χορηγήσει αντίγραφά τους ώστε να τεθούν στο φάκελο της υπόθεσης επιμελεία μας, της παρούσης υπεχούσης και θέση σχετικής αιτήσεως των άνω στοιχείων. Σταμάτα 19-4-2010 ΟΙ ΕΝΙΣΤΑΜΕΝΟΙ