Παλαιότερα είχε δημιουργηθεί η άτυπη(;;) «συμμαχία» Open Mall Piraeus ως φορέας για την ανάπτυξη του εμπορίου σε κεντρικές οδούς του Πειραιά, όπως ο πεζόδρομος της Σωτήρος Διός. Φαίνεται αυτή η «συμμαχία» να έχει περιπέσει σε αδράνεια, αλλά μια τέτοια «μάχη» πρέπει να είναι διαρκής. Είναι απαραίτητες αυτές οι συμμαχίες για μια πιο δυναμική παρουσία της αγοράς, για την τόνωσή της και τη δημιουργία συνεργειών, όπως π.χ. συνδυασμός πάρκινγκ με αγορές, ή μετακίνησης με ΜΜΕ με αγορές από τον Πειραιά, συνέργεια με κεντρική αγορά κρεάτων/ιχθύων/λαχανικών, ή εκπτώσεις σε εργαζομένους στην περιοχή, ή σε κατοίκους. Επίσης διευκολύνει τη διενέργεια εκδηλώσεων ή δρώμενων που προσελκύουν κοινό. Τέτοιοι φορείς επίσης μπορούν να προωθούν την προσβασιμότητα και την ορατότητα/προβολή (visibility) της αγοράς. Αυτό αποτελεί βασικό εργαλείο για να σταθεί η κεντρική λιανική αγορά απέναντι στα μεγάλα Mall της Αττικής.