ΤΠΣ ΔΗΜΟΥ ΚΑΜΕΝΩΝ ΒΟΥΡΛΩΝ

Δημοτικές Ενότητες: ΔΕ ΑΓΙΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ,ΔΕ ΚΑΜΕΝΩΝ ΒΟΥΡΛΩΝ,ΔΕ ΜΩΛΟΥ

Γραφικό Αποκεντρωμένης Περιοχής
ΤΠΣ ΔΗΜΟΥ ΚΑΜΕΝΩΝ ΒΟΥΡΛΩΝ
Προτάσεις επί του ΤΠΣ

Σενάριο 2:Από την ζώνη που εκτείνεται από το όριο του ακινήτου των ιαματικών πηγών Κονιαβίτη έως την περιοχή της Αγίας Τριάδας (ΠΕΧ-3 από ακίνητο ΕΣΧΑΔΑ-Λουτρά Κονιαβίτη μέχρι Αγία Τριάδα) θα πρέπει να μην επιτρέπονται οι υδατοκαλλιέργειες, δεδομένου ότι η θαλάσσια περιοχή είναι ήδη επιβαρυμένη, με φανερά δια γυμνού οφθαλμού τα δείγματα ευτροφισμού (επιτρέπεται στο σενάριο 2). Επειδή δεν καθίσταται σαφές εάν επιτρέπεται η παραπάνω χρήση και στο σενάριο 3, στην θετική περίπτωση προτείνεται να εφαρμοσθεί η παραπάνω πρόταση.
Σενάριο 3, στην ΠΕΧ-3 ήπιου τουρισμού (από ακίνητο ΕΣΧΑΔΑ-Λουτρά Κονιαβίτη μέχρι Αγία Τριάδα), προτείνεται να μην περιληφθεί στις απαγορεύσεις χρήσεων η κατοικία και αντίστοιχα να απαγορευθεί η χρήση τουριστικών καταλυμάτων. Η περιοχή είναι ήδη εξαιρετικώς αραιοδομημένη, τουλάχιστον στο παραλιακό μέτωπο αλλά και σε συγκεντρώσεις ιδιοκτησιών ενδότερα, με κύρια χρήση την κατοικία. Η απαγόρευση της κατοικίας σε περιοχή όπου έχει διαμορφωθεί ως περιοχής παραθεριστικής κατοικίας και σε πολλές περιπτώσεις μόνιμης κατοικίας διαταράσσει τον ήδη διαμορφωμένο ήπιο χαρακτήρα της περιοχής και παράλληλα χωροθετεί χρήση μεγαλύτερης έντασης (το τουριστικό κατάλυμα 30 κλινών χαρακτηρίζεται μεγαλύτερης έντασης χρήση από την κατοικία). Επιπλέον, η περιοχή δεν πρόκειται να πολεοδομηθεί σύμφωνα με τις προτάσεις, άρα η μοναδική πρόσβαση θα είναι η παραλιακή οδός της Παραλίας Καινούργιου, οδός χωρίς πεζοδρόμια ή/και ποδηλατόδρομο, η οποία καθημερινά χρησιμοποιείται για βάδιση και ποδήλατο από τους κάτοικους και παραθεριστές. Η κυκλοφοριακή επιβάρυνση θα έχει ως αποτέλεσμα την δημιουργία ατυχημάτων (δεν έχουν παρατηρηθεί ατυχήματα με πεζούς μέχρι σήμερα), και τον έμμεσο αποκλεισμό των πεζών και ποδηλάτων από την μοναδική παραλιακή οδό που υπάρχει στην περιοχή για την απόλαυση της θάλασσας και του παραλιακού μετώπυ. Η προτεινόμενη πρωτεύουσα επαρχιακή οδός δεν διαθέτει εγκάρσιες συνδέσεις με την παραλιακή οδό Παραλίας Καινούργιου για να μπορέσει να παραλάβει τον φόρτο κυκλοφορίας.
Και για τα 3 σενάρια προτείνεται: Α)να προβλεφθούν έργα προστασίας της ακτογραμμής στην Παραλία Καινούργιου, δεδομένου ότι την τελευταία 20ετία έχει παρατηρηθεί σαφής αλλοίωσή της. Β)κυκλικός κόμβος στην συμβολή της οδού που συνδέει την παραλιακή οδό Παραλίας Καινούργιου (πέριξ του υφιστάμενου ακινήτου ΤΑΙΠΕΔ-πρώην κάμπινγκ ΕΟΤ) με την προτεινόμενη από το ΤΠΣ νέα πρωτεύουσα επαρχιακή οδό, λόγω σημαντικών προβλημάτων γεωμετρίας και ορατότητας. Γ)Στην συμβολή της εισόδου/εξόδου του αυτοκινητοδρόμου με τον service road του αυτοκινητοδρόμου (νότια του ακινήτου ΕΣΧΑΔΑ Μήτση) προτείνεται η χωροθέτηση κυκλικού κόμβου για την μείωση των ταχυτήτων και την απαγόρευση αριστερών στροφών. Η πρόσφατη λειτουργία του φωτεινού σηματοδότη ~190μ. ανατολικά στην συμβολή με την 25ης Μαρτίου κρίνεται εξαιρετικά προβληματική. Δ)Η μεταφορά του σταθμού ΚΤΕΛ από την συμβολή των οδών Αγίου Παντελεήμονος & Ελ.Βενιζέλου που υφίσταται σήμερα, στην προβλεπόμενη από το ΡΣ θέση του (δυτικά του ΕΣΧΑΔΑ-ακινήτου Μήτση). Ε)Η χωροθέτηση παραλιακού ποδηλατόδρομου από το ακίνητο πρώην ξενοδοχείο SISSY μέχρι το ακίνητο ΕΣΧΑΔΑ -πρώην κάμπινγκ ΕΟΤ, με κατάργηση της μία λωρίδας στάθμευσης στην οδό Γεράσιμου Βασιλειάδη. ΣΤ)Η περιοδική πεζοδρόμηση της Γερ.Βασιλειάδη κατά τους θερινούς μήνες για την βελτίωση του τουριστικού προϊόντος των Καμένων Βούρλων, με παράλληλη χωροθέτηση χώρων στάθμευσης νότια αυτής.