Οι κυκλοφοριακές μελέτες θα πρέπει πιστεύω να λαμβάνουν υπόψιν τους πρωτίστως την κίνηση των πεζών και δευτερευόντως την κίνηση των Ι.Χ. Να αποτρέπουν την υπερτοπική κυκλοφορία για να μπορούν οι πεζοί να βαδίζουν με ασφάλεια στην πόλη και να ανασυσταθεί και η γειτονιά και οι κοινωνικές σχέσεις.Η οδός Χίου λαμβάνει την κίνηση από την Λ. Μεσογείων -που τα ι.χ.,και φορτηγά προτιμούν λόγω αυξημένης κίνησης - τα οχήματα αναπτύσσουν αυξημένες ταχύτητες ,δεν υπάρχει καμμία σήμανση και έχουν συμβεί αρκετά ατυχήματα.Το παράδοξο του να υπάρχει μία μικρή λωρίδα ενος μονόδρομου (οδός Ψαρρών ) που ξαφνικά γίνεται για λίγα μέτρα διπλή, δυσχεραινει όχι μόνο την κίνηση των πεζών που κινδυνεύουν διπλά αλλά και τα Ι.Χ. που δεν γνωρίζουν την περιοχή.Και τέλος στην πρώτη μεγάλη διασταύρωση με τον κεντρικό δρόμο που οδηγεί στο μετρό(οδός Δερβενακίων ) η δυσχερής ορατότητα των οδηγών απο την οδό Χίου μαζί με τον ανταγωνισμό όσων έρχονται από την άλλη πλευρά δημιουργεί απόγνωση στους πεζούς που θέλουν να διασχίσουν τον δρόμο.Τέλος το υπάρχον παρκάκι της Πλατείας Πέτρουλα που θα μπορούσε να είναι τόπος συνάντησης της γειτονιάς παρακμάζει χρόνια τώρα λόγω της μη αξιοποίησής του από τις εκάστοτε δημοτικές αρχές