1) Ο δρόμος μεταξύ δάσους Συγγρού και δημοτικής έκτασης είναι μη εγκεκριμένος χωρίς διοικητική πράξη διάνοιξης. Πρέπει να γίνει η σωστή αναφορά του και οχι συλλεκτηριος
2) Αναγκαιες οι μονοδρομήσεις ωστε να περιοριστεί η υπερτοπική χρήση
3) όπου είναι πεζόδρομος να είναι πεζόδρομος και να μην επικαλείται ο δήμος την απουσία Δημοτικής Αστυνομίας. Ομοίως και τα πεζοδρόμια δεν ειναι χώροι σταθμευσης ΙΧ.
4) Στους εμπορικούς πεζόδρομους συνεχής κίνηση από μηχανάκια, βλέπεις και ΙΧ
5) Οδός Πεντέλης δεν υπάρχει πεζοδρόμιο σε μεγάλο τμήμα έως το γεφυράκι με καθημερινο κίνδυνο των πεζών
6) Ελάχιστοι αξιοποιημένοι ελεύθεροι χώροι για ψυχαγωγία - αθληση κατοίκων
7) Σχόλιο σχετικά με τον συγκοινωνιολόγο "ΙΚΕ Μαυ.....ς": Σας ζητήθηκε από το δήμο Αμαρουσίου αρχικά να εξετάσεται αν είναι εφικτή εναλλακτική ρύθμιση κυκλοφορίας σε τμήμα του εγκεκριμένου δικτύου της ΠΕ Αναβρύτων και γνωμοδοτήσατε πως δεν είναι εφικτή! Η ρύθμιση που εφαρμόζεται (Αναβρύτων-Αγγελοπούλου) είναι άκυρη.
Έπειτα είπατε πως η μονοδρόμηση της μη εγκεκριμένης Ευκαλύπτων δεν είναι εφικτή ως εναλλακτική ρύθμιση κυκλοφορίας, παραβλέποντας πως υπάρχει ήδη ρύθμιση κυκλοφορίας.
Όταν δε συντάξατε μελέτη για την μονοδρόμηση είναι απορίας άξιον αν γνωρίζατε πως με βάσει την νέα αλλαγή του ΚΟΚ ο όμωρος δήμος θα είχε τη δυνατότητα να την προσβάλλει (τοποθέτηση απαγορευτικού αρκαδίου και Ευκαλύπτων)!
Τα γνωρίζατε αυτά τα θέματα ή κάνατε ασκήσεις πάνω στην υποβάθμιση της ποιότητας ζωής (και του καθημερινού κινδύνου ατυχήματος ή δυστυχήματος) εξαιτίας μη νόμιμου δρόμου;