Είναι μεγάλη αδικία που εξαιρέθηκε η περιοχή Τελκι Ντερέ στην ένταξη στο σχέδιο πόλης
Γι'αυτό πρέπει να συμπεριληφθει προς ένταξη και η περιοχή αυτη γιατί οι ιδιοκτήτες των οικοπέδων
περιμένουν εδώ και πολλα χρόνια να αξιοποιηθούν οι περιουσίες τους και να δικαιωθουν
Τα οικόπεδα τους είναι τυφλα και δεν μπορούν να τα προσεγγίσουν ,σίγουρα υπάρχουν και καταπατησεις
οικοπέδων
Ευαγγελια Ε.