Καλησπέρα,
μέσα στον συνοικισμό Κωνσταντινοπολιτών κάποτε χτίζανε διώροφα και το δώμα πάνω στην ταράτσα και έτσι έχουν γίνει όλα τριώροφα με ισόγειο διαμέρισμα που κάποτε ήταν πυλωτή. Όλοι τα έχουν νομιμοποιήσει. Δεν ζητάμε να χτίζονται εξαώροφες αλλά τουλάχιστον να χτίζονται μέχρι 12,5 μέτρα ύψος η οικοδομή σε κάθε οικόπεδο, δηλαδή έστω 3 ορόφους συν ισόγειο μαγαζί περίπου. Τουλάχιστον, για να είναι δίκαιο στον νέο οικιστή που θέλει να χτίσει, για να υπάρχει ισότητα και ισονομία στα δικαιώματα σε σχέση με τους παλιούς οικιστές, που ξεκίνησαν με διώροφα και στο τέλος κατέληξαν με τετραώροφο κτίριο είναι επιτακτική ανάγκη να αλλάξει το όριο ύψους, δόμησης και της χρήσης γης.