1) Η επέκταση του σχεδίου πόλεως είναι σημαντικό να γίνει σε όλο το μήκος του άξονα της κεντρικής οδού Θέρμης-Πανοράματος και όχι μόνο σε ένα τμήμα της. Είναι παράλογο στα όμορα γεωτεμάχια της οδού να υπάρχει ανομοιομορφία χρήσεων γης, καθώς πρόκειται για το πιο άμεσα προσβάσιμο τμήμα. Η χρήση γης που παραμένει στο νότιο τμήμα εκτός σχεδίου (αγροί χαμηλής παραγωγικότητας), με οικοδομές που χτίζονται με τους όρους εκτός σχεδίου δόμησης, χωρίς την μέριμνα για ένταξη σε ένα οργανωμένο σχέδιο με οδικό δίκτυο και υποδομές, είναι μια μη βιώσιμη λύση. Η μελέτη πρέπει να προλαμβάνει και όχι να προσπαθεί εκ των υστέρων να δώσει λύσεις.
2) Επίσης, διαφωνώ με την πρόταση της τεράστιας έκτασης κατά μήκος της ανατολικής πλευράς της ίδιας οδού με χρήση κοιμητήρια. Εάν υπάρχει ανάγκη νέων κοιμητηρίων, ας χωροθετηθούν σε μια περιοχή μακριά από τον κεντρικό δρόμο.
Αυτή είναι η εικόνα που θέλει ο Δήμος να έχει το Πανόραμα των επόμενων δεκαετιών, στη μια από τις δύο κύριες εισόδους του;