Θεωρώ ότι πρέπει να υλποποιηθεί το το Εναλλακτικό Σενάριο 3 (Σενάριο Έντονης Παρέμβασης), καθώς πιστεύω ότι είναι επιτακτική η ανάγκη για την επέκταση, την βελτίωση των υποδομών και την δυνατότητα κατασκευής νέων κατοικιών, που αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα , πλέον, του τόπου.