Η προσέγγισή σας σύμφωνα και με την ενημέρωση που μας κάνατε είναι να ενταχθούν στο νότιο τμήμα του Πανοράματος περιοχές οι οποίες εμπεριέχουν κυρίως ρέματα. Καλό θα ήταν να ενταχθεί μεγαλύτερη ζώνη, ειδικά πλησίον της κεντρικής οδού Πανοράματος-Θέρμης. Το τμήμα που εφάπτεται με το Δήμο Θέρμης, επίσης παραμένει εκτός σχεδίου σε αντιδιαστολή με τον γειτονικό Δήμο. Είναι ανάγκη το Πανόραμα να αποκτήσει αυτό που του λείπει πιο πολύ. Σχέδιο πόλεως, δρόμους προσβάσιμους σε όλο το μήκος τους και όχι αγροτικές οδούς που δεν οδηγούν πουθενά. Όταν υπάρχουν κεντρικές αρτηρίες, γιατί δεν τις εκμεταλλευόμαστε για να δώσουμε χρήσης γης με κανόνες σχεδίου πόλεως;