Θεωρώ ότι πρέπει να επιλεχθεί το Σενάριο 3, καθώς πετυχαίνει τη μεγαλύτερη συνολική βαθμολογία στους τρεις πυλώνες (κοινωνία–οικονομία–περιβάλλον) και εξασφαλίζει πιο ισορροπημένη και βιώσιμη ανάπτυξη. Αντιμετωπίζει τις αδυναμίες του Σ2, ιδίως στην κοινωνική και περιβαλλοντική διάσταση, και περιορίζει την άναρχη εκτός σχεδίου δόμηση, οδηγώντας σε πιο ολοκληρωμένη και λειτουργική πολεοδομική οργάνωση.