Υποστηρίζω ανεπιφύλακτα το Σενάριο 3 (Σενάριο Έντονης Παρέμβασης).
Τονίζω ότι η εντός σχεδίου δόμηση υπερτερεί σαφώς της εκτός σχεδίου, καθώς εξασφαλίζει οργανωμένο και θεσμοθετημένο πολεοδομικό πλαίσιο για κρίσιμες παραμέτρους όπως η πυροπροστασία, η οριοθέτηση των ρεμάτων και η αντιπλημμυρική θωράκιση. Μόνο μέσω πολεοδομικής ένταξης μπορούν να προβλεφθούν επαρκείς προσβάσεις για τα πυροσβεστικά οχήματα, ζώνες πυροπροστασίας, σαφή όρια δόμησης, καθώς και oλοκληρωμένες μελέτες οριοθέτησης και διευθέτησης των ρεμάτων, που είναι απολύτως αναγκαίες λόγω της μορφολογίας του εδάφους.
Αντίθετα, η εκτός σχεδίου δόμηση αφήνει τα υφιστάμενα ακίνητα εκτεθειμένα σε κινδύνους πυρκαγιάς και πλημμύρας, με επι το πλείστον ανεπαρκές οδικό δίκτυο, χωρίς θεσμοθετημένες ζώνες προστασίας και χωρίς δυνατότητα υλοποίησης οργανωμένων έργων υποδομής από τον Δήμο.
Για τους λόγους αυτούς, η εντός σχεδίου δόμηση αποτελεί τη μόνη ασφαλή και βιώσιμη επιλογή.