Σε συνέχεια προηγούμενων σχολίων σχετικά με το παραπάνω θέμα και μετά την πρόσφατη παρουσίαση και συζήτηση για τα ΤΠΣ των οικισμών του Δήμου Πυλαίας Χορτιάτη θα ήθελα να επισημάνω και πάλι τα εξής:
Είναι σημαντικό να επιλυθεί το χρονίζον πρόβλημα με το "όριο" του οικισμού Ασβεστοχωρίου που θίγει αναίτια μεγάλο αριθμό ιδιοκτησιών, μεταξύ αυτών και την δική μας με ΚΑΕΚ 190180101023. Έχω στο παρελθόν αναφέρει σε προηγούμενα σχόλια μου προ 5 μηνών για το εν λόγω θέμα τα συγκεκριμένα στοιχεία και δεδομένα που δείχνουν ξεκάθαρα ότι το εφαρμοζόμενο εδώ και αρκετά χρόνια σκαρίφημα ορίου είναι μη νόμιμο και λανθασμένο. Μεταξύ άλλων έχουν μετακινηθεί οι ιδιοκτησίες που ορίζουν αυτό το σκαρίφημα σε αποδεδειγμένα λάθος θέσεις, η εφαρμοζόμενη θέση του ορίου τέμνει το γήπεδο του κλειστού γυμναστηρίου Ασβεστοχωρίου, σε αντίθεση με την έγκρισή του όπου το όριο είσαι σε σαφή απόσταση από το εν λόγω οικόπεδο και πλήθος άλλων στοιχείων που έχουν προσκομιστεί στην Διεύθυνσή Πολεοδομίας του Δήμου. Δηλαδή όχι μόνον δεν γίνονται σεβαστές οι οικοδομικές μας άδειες αλλά ούτε κανονιστική πράξη. Απλό παράδειγμα αν το όριο εφαρμοστεί στην θέση που βρίσκεται στην κανονιστική πράξη του κλειστού γυμναστηρίου το οικόπεδό μας με ΚΑΕΚ 190180101023 βρίσκεται κατά το μεγαλύτερο τμήμα του εντός ορίου, δηλαδή όπως ακριβώς φαίνεται στην οικοδομική του άδεια.Με βάση τις οικοδομικές μας άδειες που έχουν εκδοθεί νόμιμα με καθεστώς εντός ορίου, έχουν γίνει δικαιοπραξίες, έχουν ληφθεί στεγαστικά δάνεια, έχουν γίνει συστάσεις ιδιοκτησίας, πληρώσαμε φόρους μεταβίβασης, πληρώνουμε ΕΝΦΙΑ, τέλη στον Δήμο κλπ. Η Διοίκηση έχει συνέχεια και δεν μπορεί αναίτια να απαξιώνονται οι περιουσίες των πολιτών και να μην γίνονται σεβαστές πράξεις της Διοίκησης, ακόμα και κανονιστικές πράξεις. Είναι ανάγκη να λάβει τέλος η πλήρως αναίτια ομηρία και απαξίωση των ιδιοκτησιών μας.