Να ληφθεί υπόψιν και επέκταση σχεδίου και για το τοπικόδιαμέρισμα Ασβεστοχωρίουκαι για την περιοχή Γουδα που περιμένουμε χρόνια ολόκληρα να γίνει κάτι ευχάριστο και να μπορέσουμε επιτέλους να κατοικήσουμε σε ένα μέρος όπου υπάρχουν χτισμένα σπίτια γύρω γύρω εκτός από κάποια κομμάτια που δεν είναι στο σχέδιο και καλούμαστε να τα καθαρίζουμε κάθε καλοκαίρι και φυσικά να πληρώνουμε και ενφια για αυτά. Αναμένουμε …….