Στην περιοχή ΓΕ02, ως πιο εναρμονισμένη με τις σύγχρονες ανάγκες της περιοχής, ενδείκνειται η λύση αυξημένης παρέμβασης που παρουσιάστηκε ως σενάριο τρια (3) διότι:
α) Εκρεμμεί η ένταξη της περιοχής ήδη αρκετές δεκαετίες (είδαμε το ΦΕΚ του 2017,έπειτα μια προθεσμία έως το 2025! εκ νέου εως το 2027,όπως ανακοινώθηκε χθες στην παρουσίουση)
β) Είναι ορθότερη, μετά την ένταξη σε πολεοδομικό σχέδιο η διόρθωση γεωτεμαχίων στα οποία είχε ανθίζει η αυθαίρετη δόμηση, όλα τα προηγούμενα χρόνια.Οι ιδιοκτήτες θα μπορούν να ξεκαθαρίσουν τις ιδιοκτησίες τους.
γ) Η ανάγκη για στέγαση είναι πολύ αυξημένη σε σχέση με προηγούμενα χρόνια και η περιοχή ενδείκνειται για μικρής κλίμακας μετακίνηση από/προς το κέντρο της πόλης και το δομημένο οικισμό.