Καλησπέρα σας . Λέγομαι Σερεσλης Κων/νος , είμαι ψυχίατρος και η οικογένεια μου έχει ακίνητο στην περιοχή. Μετα απο τις ενστάσεις που κάναμε αποφασίσθηκε μερική αναγνώριση των ενστάσεων ωστόσο το νεο σχέδιο σύμφωνα με την παραπάνω απόφαση δεν κοινοποιήθηκε ποτέ. Σε συνάντηση που είχαμε σε ΔΣ μας ειπώθηκε οτι θα αναρτηθεί το σχέδιο σύμφωνα με τις ενστάσεις. Παρακαλώ όπως μεριμνήσετε γι αυτό το θέμα. Το σχέδιο θα αποσαφηνίσει καλύτερα θέματα που αναγράφονται στο κείμενο της σχετικής απόφασης του Δήμου. Ευχαριστώ.