Σύμφωνα με τις προτάσεις το τρίτο (3ο) σενάριο είναι αυτό που προωθεί τη μεγαλύτερη επέκταση, καθώς και τη οικιστική συνένωση δημοτικών διαμερισμάτων. Για τον λόγο αυτόν τάσσομαι υπέρ του Σεναρίου 3, γιατι διασφαλίζει την ανάπτυξη ταυτόχρονα με σεβασμό προς το περιβάλλον.