Καλησπέρα,
Μετά την ανοικοδόμηση πολλών οικοπέδων των τελευταίων ετών και δη πολυόροφων πολυκατοικιών στα Κωνσταντινοπολίτικα, είναι επιτακτική η ανάγκη να γίνει αλλαγή χρήσης γης στην περιοχή των Κωνσταντινοπολιτών και ειδικά πάνω από την οδό Κώστα Βάρναλη έτσι ώστε όσοι μένουμε πάνω από τη Βάρναλη, να μην χρειάζεται να κατεβαίνουμε στη 17 Νοέμβρη για να εξυπηρετηθούμε για ένα καφέ ή για προϊόντα πρώτης ανάγκης. Ειδικά έχω να προτείνω την περιοχή γύρω από την εκκλησία που θα ήταν μια καλή τοποθεσία για να δοθεί αυτή η αλλαγή άδειας ώστε και μετά το χτίσιμο της πλατείας να δημιουργηθεί ένα τοπικό κέντρο του οικισμού ως χώρος συγκέντρωσης και συνάντησης των οικιστών και κατοίκων της περιοχής. Εννοώ να υπάρχουν θέσεις και για τραπεζοκαθίσματα σε κάποιες καφετέριες ώστε να μπορούμε να καθόμαστε και να απολαμβάνουμε την πολύ όμορφη περιοχή που μένουμε και μέχρι τώρα δεν έχουμε τη δυνατότητα να κάτσουμε στο άνω μέρος των Κωνσταντινοπολιτών και συγκεκριμένα πάνω από τη Βάρναλη αλλά πρέπει να κατεβαίνουμε συνέχεια στη 17 Νοέμβρη. Ειδικά εννοώ και μαγαζιά όπως καφετέριες, μίνι μάρκετ, χαμηλής όχλησης επιχειρήσεις δηλαδή ώστε να μπορούν να εξυπηρετούνται και όσοι μένουν πάνω από τη Βάρναλη χωρίς να είναι απαραίτητη η υποχρεωτική χρήση οχήματος, γιατί υπάρχουν και πολλά άτομα μεγαλύτερης ηλικίας που δεν έχουν αυτή τη δυνατότητα αλλά έχουν δικαίωμα και σε μια εύκολη πρόσβαση σε τέτοιου είδους σημεία.