Άποψή μου είναι ότι το πολεοδομικό σχέδιο πρέπει να επεκταθεί νότια σε επαφή με το σχέδιο Θέρμης για να αποτελέσουν ένα ενιαίο σύνολο και αυτό γιατί.
-Σήμερα η περιοχή έχει δομηθεί σε μεγάλο ποσοστό και αν καθυστερήσει άλλο η δημιουργία σχεδίου θα είναι δύσκολη
-Με αυτό τον τρόπο θα υπάρξει οδική σύνδεση των δύο όμορων δήμων και της Θεσσαλονίκης γιατί σήμερα ένα μεγάλο μέρος του Πανοράματος υποφέρει
-Άλλος τρόπος σύνδεσης με τη Θεσσαλονίκη είναι πολυδάπανος λόγω ρεμάτων
-Η νότια περιοχή είναι ευρύτερη γεωργική έκταση πολύ μικρής παραγωγικότητας και η αλλαγή χρήσης δεν θα έχει συνέπειες στον πρωτογενή τομέα.