Στην ΔΕ Πανοράματος, στα 2 εναλλακτικά σενάρια προτείνεται χωροθέτηση χώρου κοιμητηρίων ανατολικά της οδού Πανοράματος-Θέρμης. Εκεί κατά το μεγαλύτερο ποσοστό είναι ιδιοκτησίας Δημοσίου, αλλά υπάρχουν και λίγες ιδιωτικές ιδιοκτησίες. Δεν καταλαβαίνω τον λόγο που εντάσσονται οι ιδιοκτησίες αυτές σε αυτή τη χρήση, καθώς καθίστανται πλέον "άχρηστες". Παρακαλώ να τις επανεξετάσετε.