ΤΠΣ ΔΗΜΟΥ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ

Δημοτικές Ενότητες: ΔΕ ΓΟΡΓΟΛΑΪΝΗ,ΔΕ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ,ΔΕ ΝΕΑΣ ΑΛΙΚΑΡΝΑΣΣΟΥ,ΔΕ ΠΑΛΙΑΝΗΣ,ΔΕ ΤΕΜΕΝΟΥΣ

...
ΣΧΕΔΙΟ ΠΟΛΗΣ - ΒΙΑΚ - ΑΝΤΙΠΛΗΜΜΥΡΙΚΑ

Τα Σχέδια Πόλης ΠΡΈΠΕΙ να ολοκληρωθούν με γρήγορους ρυθμούς ιδιαιτέρως στα σημερινά όρια των επεκτάσεων και προφανώς χρειάζονται νέες επεκτάσεις. Να δοθεί η δυνατότητα νομιμοποίησης των αυθαιρέτων εντός επεκτάσεων. Η Νότια Παράκαμψη της πόλης είναι επιτακτική. Οδηγούμε στον ΒΟΑΚ με ταχύτητες έως 60 χλμ/ώρα καθ’ όλα τα όρια του Δήμου. Οι ημιδιαμορφωμένοι είσοδοι-έξοδοι προς και από τον αστικό ιστό είναι επικίνδυνα πολλοί. Αποτέλεσμα αυτού είναι ο ΒΟΑΚ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΕΊ ΝΑ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΤΕΊ ΣΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΌΔΡΟΜΟ όπως ορίζουν οι προδιαγραφές. Η ΒΙ.ΠΕ.Η. χρειάζεται την δική της αποκλειστική οδική σύνδεση και με τον ΒΟΑΚ και με τον Λιμένα Ηρακλείου. Ασφυκτιά κάθε πρωί και κάθε απόγευμα η οδός Καράτζη, Καζαντζίδη, Αρτεμίου, παραλιακή και όλες οι διασταυρώσεις με την Λ. Ικάρου. Τα μέσα σταθερής τροχιάς είναι αιθεροβάμονα σχέδια σε μια πόλη που δεν έχει καθόλου ελεύθερους χώρους. Η ποιότητα της ατμόσφαιρας ΚΑΙ οι μετακινήσεις μπορούν να βελτιωθούν με υπόγειους χώρους στάθμευσης. Τα πλημμυρικά φαινόμενα πέριξ του Ηρακλείου δεν μπορούν να προβλεφθούν, ούτε να αντιμετωπιστούν, αν η αστικοποίηση δεν ισοσταθμιστεί από ευρεία έργα διευθέτησης της ροής των ρεμάτων. Ακόμη και των ήδη κατασκευασμένων, που αποδεικνύονται ανεπαρκή έργα, όπως Λ. Καζαντζίδη, Μονής Πρεβέλης, αλλά και οι εγκληματικές κατασκευές που ευρίσκονται εντός του ρέματος (και πάρκου) Ερυθραίας. Επιπλέον χρειάζεται η κατασκευή πολλαπλών αναβαθμίδων στη ροή των ρεμάτων για την ανάσχεση της ροής. Μετά την έναρξη λειτουργίας του νέου αεροδρομίου, ευκαιρία είναι να διανοιχτούν τα δύο ρέματα των οποίων η ροή εμποδίζεται σήμερα από τον διάδρομο του αεροδρομίου.