Αντικείμενο του Τοπικού Πολεοδομικού Σχεδίου (ΤΠΣ) του Δήμου Καλλιθέας (Δ.Ε Καλλιθέας) είναι ο πολεοδομικός σχεδιασμός πρώτου επιπέδου σε όλη την έκταση του Δήμου.
Στην ενότητα “Αξιολόγηση εναλλακτικών σεναρίων”, μπορείτε να βρείτε πληροφορίες που σχετίζονται με τα προτεινόμενα σενάρια ανάπτυξης και τις κατευθύνσεις για την περιοχή μελέτης. Στο φάκελο “Πολυμέσα” μπορείτε να βρείτε υλικό από εκδηλώσεις που έγιναν στο πλαίσιο παρουσίασης και συζήτησης με το κοινό στον οικείο ΟΤA.
Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΟΥ ΔΙΑΤΥΠΩΝΕΤΑΙ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΕΙ ΥΠ ΟΨΗ ΤΗΣ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΒΙΩΣΙΜΗΣ ΑΣΤΚΗΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ 2021. ΕΠΙΣΗΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΩΝ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΚ…
Τα συγκροτήματα προσφυγικών κατοικιών, αποτελούν τεράστιο περιουσιακό στοιχείο της Πόλης μας από ιστορική/πολιτιστική και οικοδομική άποψη. Η ιστορικ…
Μερικές παρατηρήσεις για το νέο Τ.Π.Σ. Α. Γιατί δεν μερίμνησαν ώστε οι χώροι που έχουν χαρακτηριστεί ως κοινόχρηστοι και κοινωφελείς να έχουν ενσ…
Ο δήμος Καλλιθέας είναι απο τις πιό πυκνοκατοικημένες περιοχές στην Ευρώπη. Σαν συνέπεια το ΤΠΣ θα πρέπει να αναγνωριζει την πραγματικότητα αυτή ως τ…
Υπάρχουν διάφοροι κοινόχρηστοι χώροι του ισχύοντος σχεδίου οι οποίοι θα μπορούσαν να αξιοποιηθούν και να δώσουν ανάσα στην πυκνοκατοικημένη πόλη και …
Φυσικά και θέλουμε λιγότερο /καυσαέριο/ κίνηση στους δρόμους/θόρυβο και περισσότερο πράσινο/πράσινο/πράσινο ώστε να ληφθούν τα απαραίτητα αντισταθμισ…
Η πόλη μας πρέπει να αλλάξει τους Συντελεστές Δόμησης, προς τα κάτω! Τα ψηλά κτίρια, θα καταστρέψουν την "Καλλι-θέα", μειώνοντας ακόμη περισσότερο …
Τα δέντρα που βρίσκονται στη νησίδα δεν είναι εύκολο να αντικατασταθούν ως προς το είδος και το μέγεθός τους, γιατί χρειάστηκαν αρκετές δεκαετίες για…
Η πόλη μας η Καλλιθέα έχει ανάγκη για την εξυπηρέτηση των πολιτών της να εγκατασταθεί γραμμή Μετρό. Δεν χρειάζεται κάποια αλλαγή στον συντελεστή δόμ…
Η Καλλιθέα η πολη μας δεν έχει ανάγκη από ανέγερση άλλου κτηρίου ή από μέσα μεταφορασ Σταθερής τροχιά, αυτό που πραγματικά έχει μεγαλύτερη ανάγκη από…
Όπως είναι γνωστό, οι γενικές χρήσεις γης θα πρέπει να ακολουθήσουν το διευρυμένο περιεχόμενο του νέου Προεδρικού Διατάγματος. Σε αυτό όμως, περιλαμ…
Η Καλλιθέα έχοντας μπροστά της την αναμενόμενη ανάπλαση του Φαληρικού Όρμου θα πρέπει να συνδεθεί με το θαλάσσιο μέτωπο με τρόπο που θα ακολουθεί τη …
Το μεγαλύτερο μέρος της πόλης καλύπτεται σήμερα από χρήσεις κατοικίας. Σε αυτές έχει παρεισφρήσει, μεταξύ άλλων, και η χρήση Airbnb ουσιαστικά δηλαδ…
Διαβάζοντας την πρόταση για το ΤΠΣ, δεν μπορώ να διακρίνω τις προτεινόμενες χρήσεις γης στα διάφορα σημεία της πόλης. Αυτό καθιστά τη διαβούλευση …
Μέσα στο τρίτο σενάριο της πρότασης περιλαμβάνεται και η διέλευση του τραμ από τη Θησέως. Θεωρώ εντελώς ανεφάρμοστη μια τέτοια επιλογή, διότι θα κ…
Στις προτάσεις που αναπτύχθηκαν για τα μέσα σταθερής τροχιάς, διαπιστώνουμε ότι περιλαμβάνονται τόσο μια γραμμή μετρό όσο και μια γραμμή τραμ για την…
Στην Καλλιθέα υπάρχουν πολλά χαρακτηρισμένα οικόπεδα ως κοινόχρηστοι ή κοινωφελείς χώροι τα οποία δεν έχουν απαλλοτριωθεί. Θα πρέπει να δοθεί προτερα…
Στη διαβούλευση για τα Τοπικά Πολεοδομικά Σχέδια, επιθυμώ να επισημάνω τη σημασία της εφαρμογής των ήδη υπαρχόντων σχεδίων, αντί για τη δημιουργία νέ…
1. ΟΧΙ αλλαγή στις υφιστάμενες χρήσεις γης, και τους ισχύοντες όρους και περιορισμούς δόμησης. 2. ΝΑΙ στην κατασκευή γραμμής μετρό που να συνδέει τη…
Η πόλη δεν έχει ανάγκη από την περαιτέρω ανέγερση ψηλών κτιρίων, ούτε από την εγκατάσταση τραμ σταθερής τροχιάς, που δεν ανταποκρίνονται στις πραγματ…
Η Καλλιθέα έχει ανάγκη από περισσότερους χώρους πρασίνου, πάρκα και χώρους ελεύθερους για άσκηση. Δεν χρειάζεται άλλα ψηλά κτίρια, ούτε τέτοιου είδου…
Η κατασκευή ενός skatepark προσφέρει πολλαπλά οφέλη, ενισχύοντας την υγεία, την κοινωνική συνοχή και την οικονομική ανάπτυξη της αθλητικής κοινότητας…
Στο ΤΠΣ Καλλιθέας δεν έχει ενταχθεί η παραλιακή ζώνη εκτός από ένα πού μικρό τμήμα της. Με το Προεδρικό Διάταγμα 26-11-2013: Έγκριση προγράμματος ολ…